گزارشی از مسابقهٔ درگ ناتمام 22 شهریور 92+ویدئو
 

ازدحام جمعیت، تماشاگر نماها، بی‌حوصلگی به خاطر گرمای هوا، کمبود نیروی اجرایی و تغییر محل برگزاری مسابقه بعلاوهٔ ده‌ها عامل دیگر سبب شد درگ 22 شهریور ناتمام بماند.

Presentation17

بوستان ولایت میزبان اولین مسابقهٔ درگ سال 92 بود. مسئولین برگزاری مسابقه تصمیم گرفته بودند تا از فضای بخش دیگری از بوستان برای برگزاری مسابقه استفاده کنند. بازار شایعه در مورد حضور لامبورگینی آونتادور و فراری کالیفرنیا داغ بود و با توجه به تنوع خودروهای شرکت کننده به نظر می‌آمد که مسابقهٔ جذابی در پیش باشد. همهٔ شرکت کنندگان پس از وقفه ای نسبتاً طولانی منتظر بودند تا در مسیری 400 متری به رقابت بپردازند و تا حوالی ساعت 10 صبح همه چیز روال طبیعی خودش را طی می‌کرد.

Presentation13

 

 

.

 

مانند دوره های گذشته مسابقه با کلاس ریس استریت استارت خوردمهم‌ترین رقابت این کلاس بین خودروی پراید و خودروی گلف بود که در رقابت تنگاتنگی که با هم داشتند توانستند به ترتیب زمان‌های 14.51 ثانیه و 15.28 ثانیه را به نام خود ثبت کنند. مهم‌ترین اتفاقاتی که در حین برگزاری این کلاس اتفاق افتاد ورود فراری کالیفرنیا به محل برگزاری مسابقه بود که با تشویق جمعیت همراه بود.

1001435_570469806346817_130589424_n

پس از کلاس ریس استریت نوبت به کلاس سوپر جی تی رسید جایی که نبرد اصلی میان خودروهای ب ام و تقویت شده و پورشه های پانامرا بود. در دور اول رقابت در این کلاس مهم‌ترین مسابقه میان پورشه پانامرا و ب ام و بود که به ترتیب زمان‌های 12.38 و 12.76 ثانیه را ثبت کردند. اما برخلاف انتظار فراری کالیفرنیا در دور اول کلاس سوپر جی تی حاضر نشد. اما حضور گستردهٔ تماشاگران، پریدن بعضی از آن‌ها از روی حفاظ دور پارک و ورود به پیست، حضور برخی از افراد در محل انتظار خودروهای مسابقه و مزاحمت برای شرکت کنندگان شرایط ادامه را سخت‌تر کرد.

Presentation18

پس از این کلاس نوبت به کلاس 6 و 8 سیلندر اتمسفریک رسید اما حضور افراد متفرقه در خط استارت موجب شد صحنه های نامناسبی را شاهد باشیم و پس از درگیری فیزیکی و ملتهب شدن جو، مسابقه از سوی مسئولین برگزاری کنسل شود.

ناتمام ماندن مسابقه دلایل متعددی داشت اما انتظار می‌رفت تا تماشاگران هم با صبوری خود مسئولین را یاری کنند تا این اتفاقات رخ ندهد. امیدواریم شرایطی پیش نیاید که دیگر حسرت برگزاری مسابقات این چنینی را در کشور بخوریم. اما از مسئولین شهرداری و فدراسیون خواهشمندیم تا با تدارک محلی مناسب برای برگزاری مسابقه باعث شوند تا علاقمندان و مسئولین برگزاری در فضایی مناسب از مسابقه لذت ببرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 216
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 758
بازدید ماه : 12945
بازدید کل : 462659
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2