khodroye_bogati-www-funjoo-.ir

چندی پیش در همین وبلاگ ودر بسیاری از سایت ها تصاویری از یک بوگاتی ویرون خاکستری منتشر شدکه با اندکی دقت مشخص بود که آن یک تصوی مونتاژی است وتصوی اصلی آن هم کشف شد

 

اما هم اکنون تصاویری واقیعی از این خودرو رادر ایران+(همراه تصاویر قدیمی یک سال پیش)

برای شما منتشر می کنیم

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 5 / 12 / 1391برچسب:lexus, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 

 

معاون فنی سامانه هوشمند سوخت گفت: تاکنون حدود یک میلیون کارت سوخت نسل جدید تولید و توزیع شده است...

 

 



ادامه مطلب ...


 

 

 کمپانی «سوبارو» اعلام کرد که از مدل مفهومی جدید خود با نام viziv در نمایشگاه اتومبیل «ژنو» رونمائی خواهد کرد و همزمان تصاویر اولیه آن را نیز منتشر نمود.

اگرچه اطلاعات مربوط به این مدل هنوز منتشر نشده اما کارشناسان پیش بینی می کنند که قوای محرکه این خودرو توسط یک پیشرانه 2 یا 2.5 لیتری توربو دیزل تامین می شود و جعبه دنده آن به احتمال زیاد از نوع ضریب متغیر خواهد بود.
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، مسئولین کمپانی معتقدند با رونمائی از این مدل خط مشی جدید «سوبارو» را در زمینه طراحی ظاهری و امکانات تکنولوژیکی به جهانیان اعلام خواهند کرد. باید منتظر ماند و دید. اطلاعات مربوط به سوبارو «ویزیو» متعاقبا اعلام خواهند شد.

 

 

 



 به منظور کنترل بازار و جلوگیری از واسطه گری و پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان، فروش ویژه پژو 206 صندوق دار v8 و رانا از سه‌شنبه 24 بهمن در نمایندگی های مجاز ایران خودرو آغاز می شود.

جواد نجم الدین افزود: فروش رانا و پژو206 v8 به صورت قطعی و پیش فروش عادی در کلیه نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: گروه صنعتی ایران خودرو با افزایش تیراژ تولید درصدد کاهش اختلاف قیمت کارخانه با بازار خودرو است.



یک شنبه 20 / 11 / 1391برچسب:مکلارن,پی1,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani
یک شنبه 20 / 11 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani
جمعه 18 / 11 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani
چهار شنبه 16 / 11 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 مسئولین کمپانی «سایون» از ساخت نسخه کانورتیبل مدل fr-s خبر داده و اعلام کردند، که نمونه اولیه آن اوایل ماه آینده میلادی در نمایشگاه اتومبیل ژنو به نمایش در خواهد آمد.

 به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، مسئولین کمپانی «تویوتا» طی مصاحبه ای درباره این پروژه علام کردند: "با رونمائی از نمونه اولیه این خودرو در نمایشگاه ژنو می توانیم نظرات مردم را درباره آن بسنجیم و مطمئن شویم نتیجه کار مورد پسند آنها قرار خواهد گرفت یا خیر؟ البته با توجه به موفقیت های مدل کوپه و همچنین نتیجه آزمایشاتی که تاکنون، توسط مهندسین ما روی آن انجام گرفته است، امیدواریم که همینطور باشد."



چهار شنبه 16 / 11 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 در پی انتشار کاتالوگ حراج مجموعه میکرو اتومبیل های کلاسیک آقای «بروس وینر» که توسط مسئولین برگزاری حراج rm صورت گرفت، نویسندگان چند نشریه معتبر خودروئی دست به کار شده و 5 مدل برتر این حراج را پیشاپیش معرفی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، 5 میکرو اتومبیل برتر این حراج عبارتند از:
1- مدل zundapp janus سال 1958 با قیمتی بین 30 الی 40 هزار دلار.
2- مدل bianchina panoramica فیات سال 1965 با قیمتی بین 30 الی 40 هزار دلار.
3- مدل multipla فیات سال 1960 با قیمتی بین 50 الی 60 هزار دلار.
4- مدل trabant p50 سال 1958 با قیمتی بین 25 الی 35 هزار دلار.
5- مدل lightburn zeta runabout سال 1964 با قیمتی بین 10 الی 15 هزار دلار.

باید منتظر ماند و دید! 



 مراحل تجهیز و راه‌اندازی بزرگترین کارخانه خودروسازی کشور با ظرفیت تولید پنج میلیون دستگاه در حال انجام است.
این شرکت خودروسازی‌ وظیفه تولید اولین سواری ملی کشور را بر عهده خواهد داشت.
نکته قابل توجه در این زمینه آن است که ظرفیت تولید این کارخانه به تنهایی بیش از تمام خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو و سایپا خواهد بود.
بهره‌برداری از این کارخانه با توجه به ظرفیت تولید بالای آن نقش قابل توجهی در رشد و تنوع تولیدات، ‌افزایش رقابت و بهبود قیمت و کیفیت خودروهای داخلی خواهد داشت.
این شرکت خودروسازی فعالیت خود را با تولید اولین سواری ملی کشور آغاز خواهد کرد. در حال حاضر مراحل طراحی ظاهری این خودرو به پایان رسیده و طراحی فضای داخلی و پلت‌فرم آن در حال انجام است.
این سواری در سطح قیمتی 10 تا 12 هزار دلار از اواخر سال 1393 عرضه خواهد شد.



سه شنبه 1 / 11 / 1391برچسب:آئودی,آر8,r9,R,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 آئودی به تازگی نسخه ویژه ای از تنها سوپراسپرت خیابانی خود برای بازار چین معرفی کرده؛ خودرویی با قیمت 2,628,000 یوآن یا معادل تقریبی 423,000 دلار که قرارست تنها 30 نسخه از آن به فروش برسد.....

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 سر انجام خودروساز محبوب بریتانیای،رولز رویس رسماً اعلام کرد که مدل کوپه گاست در راه است که قدرتمندترین خودروی این شرکت است و تجربهٔ رانندگی بهتری نیز در پی دارد...

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


لیست خودروهای بدون بنزین !

 همزمان با آغاز رایزنی‌های دولت و مجلس برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها، تغییرات چراغ خاموش دولت برای کاهش سهمیه بنزین خودروها و موتورسیکلت ها آغاز شده است...

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 دو شرکت خودروسازی ایتالیایی مازراتی و لامبورگینی در حالی از توقف فروش محصولات خود در ایران خبر دادند که آمارها نشان می‌دهد سهم این دو برند در بازار خودروهای وارداتی ایران طی 9 ماه گذشته تقریبا در حد صفر بوده است.

این دو شرکت ایتالیایی اعلام کردند که به فعالیت‌های اقتصادی خود در ایران که تنها شامل بخش فروش می‌شود، پایان داده‌اند. این در حالی است که پیش‌تر شرکت مازراتی از راه‌اندازی نخستین واحد فروش محصولات خود در ایران در سال 2012 خبر داده بود.


همچنین براساس گزارشی که در چند سایت خودرویی از مجله "موتور اتوریتی" منتشر شده است، این دو خودروساز در پی فشارهای یک گروه آمریکایی موسوم به "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" مجبور به خروج از ایران شده‌اند.
اما نکته جالب اینجاست که براساس آمار گمرک ایران در 9 ماهه سال جاری هیچ خودروی لامبورگینی وارد کشور نشده و در همین مدت کمتر از 50 دستگاه خودروی مازراتی وارد کشور شده است که این نشان می‌دهد سهم این دو برند در بازار خودروهای وارداتی ایران تقریبا در حد صفر است.
از سوی دیگر سازمان توسعه تجارت ایران در اوایل سال جاری ثبت سفارش واردات خودروهای مازراتی را به کشور دست‌کم تا شهریور ماه امسال متوقف کرده بود که این نشان می‌دهد اصولا ایران امسال اجازه ثبت سفارش واردات خودروی مازراتی را نداده است و این‌که مازراتی حالا مدعی خروج از بازار ایران شده، ادعای خنده‌داری به نظر می‌رسد.
براساس تازه‌ترین آمار گمرک ایران واردات انواع خودروی سواری به کشور در 9 ماهه سال 1391 با کاهش کمتر از یک درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل بالغ بر 30 هزار و 30 دستگاه شد. ارزش این میزان واردات نیز با افزایش 13.5 درصدی بهرقم 706 میلیون دلار رسید.



 خبرگزاری فارس - رئیس انجمن خودروسازان گفت:مصرف بنزین با روش تولیدی 35درصد متانول خطر کوری به همراه دارد.
احمد نعمت‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در یکی از سایت‌های خبری دیدم که وزارت نفت به دنبال تولید بنزین با 35درصد متانول است،بنابر این با توجه به خطراتی که تولید این نوع بنزین دارد، نامه‌ای به آقای علی محمد شاعری قائم‌مقام رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نوشته و هشدار لازم را دادم.
رئیس انجمن خودروسازان افزود: استفاده از بنزین 35درصد متانول در صورت تولید، خطرات بسیار زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به کوری، آسیب‌های کلیوی و.. اشاره کرد.



  دو کمپانی «آلفارومئو» و «مزدا» از آغاز همکاری مشترک برای ساخت رودسترهای جدید خبر دادند. این مدل ها نسل چهارم مزدا mx-5 miata و نسل جدید رودستر بیاد ماندی آلفارومئو یعنی مدل «اسپایدر» خواهند بود.

 


قوای محرکه رودستر مزدا توسط پیشرانه 4 سیلندر skyactiv و قوای محرکه نسل جدید آلفارومئو اسپایدر توسط پیشرانه 4 سیلندر مشابه با مدل «جولیتا» تامین خواهد شد. نتیجه کار قاعدتا بسیار هیجان انگیز از آب در می آید. باید منتظر ماند و دید.



  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح ضربتی برخورد با تخلفات نقص فنی سیستم روشنایی خودروها گفت: بر این اساس حدود 8000 خودرو اعمال قانون و 500 دستگاه توقیف شدند.......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 28 / 10 / 1391برچسب:پارس خودرو,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، فروش ویژه محصولات پارس خودرو آغاز می‌شود.
امیری - مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا - با اعلام خبر بالا افزود: گروه خودرو سازی سایپا به منظور پاسخگویی به نیاز بازار خودروی کشور و جلوگیری از ایجاد عدم تعادل در بازار سال 92 پیش فروش ویژه انواع محصولات شرکت پارس خودرو اعم از مگان، تندر، پارس تندر(sr)، تیانا و پیکاپ را آغاز کرد.
بنا بر این گزارش، پیش فروش این خودروها با شرایط و زمان تحویل متنوع در سال 92 از فردا چهارشنبه 27 دی راس ساعت 11 آغاز می‌شود که علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور نسبت به پیش خرید این محصولات اقدام کنند.
طبق اعلام پارس خودرو، همچنین فروش محصولات بصورت اینترنتی نیز امکان پذیر بوده و مشتریان می توانند جهت ثبت نام در سراسر کشور به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه کنند.



جمعه 27 / 10 / 1391برچسب:مله ماشین,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 شماره آخر ماشین

شماره پیاپی 361
 
آلودگی هوا صفحه 4 
بنزین معمولی یا بنزین سوپر، کدام را انتخاب کنیم؟ صفحه 5 
تجربه رانندگی با «تویوتا لندکروزر» 2012 صفحه 6 
بررسی فنی و میدانی نسل هفتم «فولکس گلف» صفحه 8 
آزمایش خودروی برف‏نورد Snow-Trac صفحه 10 
آزمون توانایی‏های «هیوندای ix55» صفحه 12 
سمند کوپه، تلاشی برای اثبات توانایی متخصصان ایرانی صفحه 14 
نسل نو تویوتا RAV4، خوبی که بهتر شد صفحه 16 
«آئودی All Road» مدل 2013 اتومبیلی برای تمام فصول صفحه 18 
«مرسدس‏بنز کلاس E» مدل 2013، کارآمد و هوشمندتر از قبل صفحه 20 
درباره اتومبیل «جیلی EC7» بیشتر بدانید صفحه 24 
«مزدا 3» مدل 2013 فقط 17800 دلار! صفحه 25 
استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی در طراحی لندروور و رنجرور صفحه 26 
SLS63GT، مرسدسی متفاوت از مرکز تیونینگ کیچرر صفحه 28 
شرحی بر مکانیزم عملکرد سامانه تعلیق در خودرو صفحه 30 
معرفی «ب‏ام‏و سری 4 گرن کوپه کانسپت» صفحه 34 
مقایسه هیبریدی های آئودی، ب‏ام‏و و اینفینیتی صفحه 36 
«جاگوار XFR-S» عضو جدید باشگاه 300 کیلومتری‏ها صفحه 38 
نسل نو «کیا سورنتو 2014» پویاتر از گذشته صفحه 40 
معرفی خودروهایی با حداقل عمر مفید 320 هزار کیلومتر صفحه 42 
نسخه ویژه «جیپ رانگلر روبیکن» به مناسبت دهمین سالگرد تولید صفحه 44 
مروری بر پیشینه کامیون سازان «کن ورث» و «وسترن استار» صفحه 45 
ملاقات با «ب‏ام‏و Z4» آبی اقیانوسی صفحه 46 
«مرسدس سیمپلکس 1903»، جد بزرگ مرسدس‏های S کلاس صفحه 49 
درباره نسل نو «هیوندای i30» بیشتر بدانید صفحه 50 
«ب‏ام‏و M5» با تیونینگ کمپانی «منهارت ریسینگ» صفحه 55 
مقایسه 8 دستگاه اتومبیل با میانگین مصرف 8/7 لیتر در 100 کیلومتر صفحه 56 
معرفی تأثیرگذارترین خودروهای تاریخ صفحه 60 
سگک فعال و Belt Bag برای کمربند ایمنی صفحه 62 
دست نوازش یک کارگاه آلمانی بر بزرگان جهان خودرو صفحه 64 
«ماکسیما 2013» با موتور و ترمز قوی‏تر صفحه 66 
آیا «لوتوس» به دوران اوج باز می‏گردد؟ صفحه 68 
بررسی و تحلیل بیش فرمانی یا Over-Steer صفحه 69 
روایتی خواندنی از سیر تکامل «تویوتا لندکروزر J70» صفحه 70 
«دیفندر PRINDIVILLE» بهترین لندروور تاریخ صفحه 72 
شرحی بر سامانه کنترل پایداری خودرو (ESP) صفحه 74 
کاهش مصرف سوخت از انرژی بازدارنده ترمز صفحه 76 
تایرهایی که خودبه خود باد می‏شوند صفحه 77 
«آلتیما 2013» با گیربکس CVT بهتر صفحه 77 
ناگفته‏های «فولکس‏واگن» (قورباغه سحرآمیز) صفحه 78 
«شلبی کبری دیتونا کوپه» 1960 صفحه 79 
معرفی کشنده «آذهایتکس» صفحه 80 
آزمایش «مرسدس‏بنز E350» روباز 2012 صفحه 82 
تست خون برای خودروها! صفحه 86 
بررسی فنی و میدانی «کشنده ماک CH613» صفحه 88 
پاسخ به نامه‏ها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه 92 
نسل نو هوندا سیویک کوپه صفحه 94 
نگاهی به فصل 2012 مسابقات فرمولاوان صفحه 96 
مروری بر عملکرد تیم‏ها و رانندگان F1 صفحه 97 
تجربه رانندگی با آئودی TT مجهز به پیشرانه 2 لیتری TFSI صفحه 100 
این یا اون؟ MVM315 یا پژو 206؟ صفحه 102



 

کمپانی «ب ام و» اعلام کرد که از رودستر جدید خود که به احتمال زیاد z2 نام خواهد داشت در آینده ای نزدیک رونمائی می کند. این خودرو برای اولین بار در سال 2006 میلادی معرفی شده بود و از نظر ساختار، می توان آن را به چیزی بین سری 3 و سری 1 کمپانی توصیف کرد.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، برای این خودرو که رقیب اصلی مدل هائی همچون آلفارومئو «اسپایدر» به بازار می آید یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر در نظر گرفته شده، که بسته به مدل بین 170 تا 300 اسب بخار قدرت دارند. نزدیک ترین زمان به بازار آمدن این رودستر سال 2015 خواهد بود.



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2