TRD Lexus IS 2014

خبر تولید لوازم جانبی TRD برای نسل جدید لکسوس IS آنقدر مخفیانه و محافظه کارانه منتشر شد که حدس می زنیم خود ژاپنی ها هم از وجود چنین پکیجی برای IS بی خبر بوده اند . . . !



ادامه مطلب ...



کمپانی «چری» در 8 ژانویه سال 1997 میلادی تأسیس شد و حال پس از گذشت 16 سال از آغاز فعالیت، این شرکت به بزرگ‏ترین خودروساز مستقل در «چین» تبدیل شده است. چری در حال حاضر ظرفیت تولید 900 هزار دستگاه خودرو، 900 هزار پیشرانه و 800 هزار گیربکس در سال را دارا بوده و محصولات آن شامل 21 مدل خودرو است. این کمپانی در سال جاری میلادی به سقف فروش 4 میلیون دستگاه دست یافت و در طول سال 2012 و در مجموع 37 سازنده چینی همچون چند سال اخیر در صدر صادرکنندگان قرار گرفته است .

خودروسازی چری که محصولاتش در کشورمان با نام MVM شناخته شده و توسط شرکت مدیران خودرو عرضه می گردد اگرچه کمتر از دو دهه از آغاز فعالیتش می‏گذرد اما یکی از موفق‏ترین خودروسازان چینی کشورمحسوب می‏شود. ماه گذشته به دعوت کمپانی چری فرصت یافتیم تا با گروهی از نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو از کارخانه اتومبیل‏سازی چری در شهر WUHU و موتور شو شانگهای 2013 چین بازدید کنیم که شرح آن در پی می آید:



ادامه مطلب ...


سرانجام شب گذشته مرسدس s کلاس مدل 2014 در هامبورگ آلمان رونمایی شد. مسئولیت انقال این خودرو به هامبورگ بر عهده شرکت باربری دی اچ ال بود. با توجه به لوکس بودن این خودرو، مراسم رونمایی در سالن تحویل هواپیما ایرباس a380 برگزار شد.

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


2013-03-03_06.42.43_IMG_288824988606421906396259

                  ولووC70 و C30                                                تیبای هاچ بک



ادامه مطلب ...


یکشنبه 22 اردیبهشت، از ساعت 15:45 همدیگه رو تو سینما قلهک تهران می بینیم و قرار هست که برای اولین بار در ایران، مسابقه فرمول 1 رو به صورت زنده و با گزارش فارسی ....



ادامه مطلب ...


«مجله ماشین» - آقای مازیار دانش پژوه، کارشناس خودرو و عضو هیات تحریریه مجله ماشین، در

برنامه شامگاهی ایران تو دی iran today شبکه پرس تی وی با محوریت بررسی خودرو و خودروسازی در ایران حضور می یابد.

وی در این برنامه به موضوعاتی همچون تاریخچه ورود خودرو به ایران، فرهنگ استفاده مردم از خودرو و تاریخچه مجله ماشین می پردازد.
واردات خودروهای خاص به کشور، تاثیر تحریم ها و بالا رفتن قیمت خودرو از دیگر موضوعات بحث شده در این برنامه است.
این گفت و گو ساعت 1:05 بامداد جمعه 27 اردیبهشت 1392 از شبکه ماهواره ای پرس تی وی روی آنتن می رود.



جمعه 25 / 2 / 1392برچسب:قیمت خودرو,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

فعالان بازار از کاهش قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار آزاد خبر می‌دهند.

به گفته این فعالان قهر مصرف‌کنندگان با بازار خودرو همچنان ادامه دارد به‌گونه‌ای که بدلیل عدم تقاضا، قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار آزاد باز هم کاهش یافته است.

این وضعیت در حالی است که پیش از این خودروسازان از استقبال مردم از دور جدید فروش محصولاتشان خبر داده بودند. در این شرایط به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگانی که از نرخ جدید خودروهای داخلی ناراضی هستند همچنان از خرید این محصول خودداری می‌کنند.

قیمت فعلی خودروهای داخلی با پلاک سال 91 به شرح زیر است:

 

 



مدیران عامل ایران خودرو و سایپا توضیحاتی را درباره قیمت جدید خودروهای داخلی ارائه و از ورود چند محصول جدید به بازار خبر دادند.

جواد نجم‌الدین - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو - اظهار کرد: در فرمول شورای رقابت نرخ تورم در صنعت خودرو به رسمیت شناخته شده و این فرمول فصل الخطاب است.

وی با بیان اینکه ما تا سال 90 قیمت خودروها را به رغم افزایش قیمت مواد اولیه با افزایش بهره‌وری و تولید ثابت نگاه داشته بودیم، خاطرنشان کرد: پرداخت نشدن تسهیلات بانکی در زمان مناسب، ندادن ارز مرجع و افزایش قیمت مواد اولیه دلایل افزایش قیمت خودرو در سال 91 بود.

نجم‌الدین که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد ادامه داد: در حال حاضر هزار قطعه‌ساز در کشور فعالیت می‌کنند که از 100 تا شش هزار نفر اشتغال‌زایی کرده‌اند. با توجه به مشکلاتی که برای صنعت خودروسازی ایجاد شد ما یک نفر را تعدیل نکردیم در حالیکه خودروسازی پژو فرانسه هزاران نفر را اخراج کرد.

وی افزود: خودروی دنا در دو ماه آینده رونمایی و پیکان وانت از رده تولید این گروه خارج می‌شود. وانت سمند و وانت یو 90 نیز به‌زودی به بازار می‌آید.

به گفته وی تعرفه واردات خودرو زمانی باید کاهش یابد که محیط کسب و کار بهبود و نرخ تسهیلات بانکی و مالیات کاهش یابد.


فرمول شورای رقابت موجب ثبات در قیمت خودروهای تولید

سعید مدنی - مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا - نیز در این برنامه گفت: خودروسازان تسهیلاتی را که از بانکها دریافت می‌کنند برای تامین مواد مورد نیاز خود و کمک به جبران هزینه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی درباره فرمول ارائه شده شورای رقابت برای تعیین نرخ خودروها افزود: این فرمول موجب ثبات در قیمت خودروهای تولید داخل خواهد شد. با این فرمول مشکل قیمت‌گذاری خودروهای ساخت داخل رفع می‌شود اما این فرمول برای خودروهایی که قطعات آن وارد می‌شود پاسخگو نیست.

مدنی ادامه داد: در حال حاضر 60 صنعت مربوط به خودروسازی داریم که اگر خودروساز دچار مشکل شود این صنایع نیز دچار بحران خواهند شد. کشورهای همسایه متقاضی محصولات ما هستند و خودروهای ما با توجه به بهای دلار، خودروهای ارزان قیمتی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال دو خودروی رونمایی شده به تولید انبوه می‌رسد، تصریح کرد: در سالهای آینده نیز سه خودروی جدید ارائه خواهیم کرد. در سال 1404 تولید سه میلیون خودرو در کشور پیش بینی شده که دو میلیون آن برای مصرف داخل و یک میلیون برای صادرات در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اگر مشکلات خودروسازان رفع شود افق صنعت خودرو در کشور روشن است و می‌توانیم جزو 10 خودروساز بزرگ جهان شویم.



مجله ماشین- پیکان جوانان در گردهمایی خودروهای کلاسیک آمریکا شرکت کرد و یکی از اتومبیل‏هایی بود که بیشترین عکس و فیلم از آن تهیه شد. مالک ایرانی این پیکان  پیشنهادهای خرید خوبی را نیز از سوی ایرانیان مقیم لس‏آنجلس دریافت کرد که البته همه آنها را رد کرد، زیرا تمایل داشت این جواهر ایرانی را خود در اختیار داشته باشد. هم اکنون وی از پیکان جوانان خود نهایت لذت را می‏برد و هفته‏ای یک بار با آن رانندگی می‏کند.
آقای «روبرت طماعی» هموطن مسیحی ما، حدود پانزده سال پیش به ایالات ‏متحده و منطقه «گلندل» لس‏آنجلس رفت و در آنجا ساکن شد ودر سال 2010 یک آگهی خاص در سایت خرید و فروش e-bay توجه او را جلب کرد.



ادامه مطلب ...


آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 6965
بازدید هفته : 7503
بازدید ماه : 11769
بازدید کل : 461483
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2