بعد از بحث وتبادل نظر و توافقات به عمل آمده مقرر گردید کانون جهانگردی و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و فرماندهی ناجا ....

 

بقیه مقاله در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 چندي پيش در حالي معاون سازمان استاندارد از تذکر به يک خودروساز بزرگ به دليل استفاده از قطعات يدکي بي‌کيفيت در شبکه خدمات پس از فروش خبر داد که تنها دو شرکت ايساکو و سايپا يدک در حوزه تامين و توزيع قطعات يدکي خودروسازان بزرگ فعال هستند..............

 

 

بقیه مقاله در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 تندر90 دنده اتوماتيک ايران خودرو درمرحله اخذ شماره گذاري است و طبق برنامه دراواخر آذرماه سال جاري به توليد انبوه مي رسد.    

محمد رضا معتمد معاون توليد تندر 90 ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت : اين خودرو توانسته از تست هاي مختلف فني و كيفي با موفقيت عبورکند

وي درعين حال اظهارداشت : با توجه به موفقيت آميز بودن تست هاي رانندگي تندر90 و اقبال بازار به مدل هاي اتوماتيک ، پيش بيني مي شود که توليد ساليانه  از اين مدل خودرو به بيش از 15هزار دستگاه برسد.


معاون توليد تندر90 ايران خودرو افزود : گيربکس اتومات جديد تندر هماني است که درروماني يرروي لو گان هاي عرضه شده قرار گرفته که به صورت کامل وارداتي و استاندارد است .


معتمد مهمترين تفاوت بين تندر90 معمولي و دنده اتوماتيک را نمايش وضعيت دنده درقسمت نمايشگر جلو آمپر ، تغيير دسته دنده ، پوسته سپر جلوي متفاوت  عنوان کرد .


وي اضافه کرد: تندر اتوماتيک از نوع  تيپ ترونيک است که منطبق بر محصولات روز دنيا  به حساب مي آيد.



ادامه مطلب ...


کارشناس صنعت خودرو در خصوص افزايش توليد خودروهاي چيني در کشور گفت :..........

 



ادامه مطلب ...


 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی را درباره احتمال افزایش قیمت خودرو ارائه کرد.

محسن صالحی‌نیا در پاسخ به اینکه آیا با ارائه درخواست از سوی خودروسازان، قیمت خودروهای داخلی مجددا افزایش می‌یابد؟ اظهار کرد: جلسات کمیته قیمت‌گذاری خودرو طبق یک روند همیشگی و به تناوب برگزار می‌شود. خودروسازان نیز براساس هزینه‌های تولید می‌توانند درخواست خود برای افزایش قیمت را به کمیته قیمت‌گذاری در سازمان حمایت ارائه کنند.
وی ادامه داد: همیشه این درخواست‌ها مطرح بوده و براساس ضوابط و چارچوب‌های سازمان حمایت و با نظارت و تصمیم‌گیری کلان ستاد تنظیم بازار، در این باره تصمیم‌گیری و ابلاغ می‌شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در مرحله قبلی افزایش قیمت با رشد متوسط 18 درصدی قیمت برخی خودروهای داخلی موافقت شد، خاطرنشان کرد: در آن زمان کمیته قیمت‌گذاری نظراتش را به ستاد تنظیم بازار ارائه کرد و براساس آن عمل شد. صالحی‌نیا تصریح کرد: ممکن است در حال حاضر درخواست افزایش قیمت خودروهایی که در آن زمان قیمت آنها بررسی نشد به کمیته قیمت‌گذاری ارائه شود. همچنین ممکن است درخواست‌های دیگری برای رشد قیمت خودروهایی که قبلا افزایش قیمت داشته‌اند، ارائه شود. این درخواست‌ها طبق روال معمول بررسی شده و اگر از توجیه لازم برخوردار باشند با آنها موافقت خواهد شد.

 


مدیر روابط عمومی نمایندگی پورشه در ایران اعلام کرد: کلوپ رسمی پورشه در کشورمان به زودی فعالیت خود را آغاز می کند و کلوپ باروک هیچ ارتباطی با نمایندگی پورشه ندارد.
رودابه صدیقی افزود: طبق قانون راه اندازی کلوپ های خودرویی، این کلوپها نیازمند اخذ مجوز از فدراسیون اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگی و کمپاتی سازنده هستند. به همین دلیل با دریافت مجوز از پورشه آلمان و فدراسیون اتومبیل رانی اقدامات اولیه برای راه اندازی کلوپ رسمی پورشه در ایران انجام شده است و به زودی شاهد آغاز فعالیت رسمی این کلوپ خواهیم بود. به گفته صدیقی اعضای این کلوپ را علاقه مندان و دارندگان خودروی پورشه تشکیل می دهند.وی تاکید کرد بر اساس قانون کلوپ های رسمی پورشه آلمان این کلوپ به صورت غیرانتفایی و با حمایت رسمی نمایندگی و کمپانی مادر دایر گردیده و هیچگونه فعالیت اقتصادی در کنارش انجام نمی گیرد.

مدیر روابط عمومی نمایندگی پورشه در ایران همچنین در ادامه تصریح کرد: فعالیت های این کلوپ مواردی مانند ایجاد بستر مناسب برای گردهمایی علاقه مندان، تبادل اطلاعات، تور ها و سفرهای دسته جمعی، ایجاد ارتباط بین علاقه مندان، تبادل تجربیات درباره بازسازی محصولات کلاسیک پورشه، و ایجاد فضای مناسب برای تفریح سالم جوانان و علاقه مندان است. 



مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت رخش خودرو دیزل به اتهام کلاهبرداری در بیش از 17 میلیارد تومان وجوه دریافتی از مردم و عدم بازپرداخت بیش از 15 میلیارد تومان بابت اسناد اعتباری (lc) بانک‌ها بازداشت شدند.
در پی شکایت بیش از 818 نفر از شرکت رخش خودرو مبنی بر کلاهبرداری و خیانت در امانت و حیف و میل وجوه دریافتی از ثبت نام کنندگان پیش خرید کامیون، مدیر عامل و اعضاء هیأت مدیره این شرکت در استان آذربایجان شرقی بازداشت و دفاتر آنها نیز پلمب شد.
بر اساس اعلام دادگستری آذربایجان شرقی، بیش از 3000 نفر جهت خرید خودرو دیزل با شرکت رخش خودرو دیزل در استان آذربایجان شرقی قرارداد منعقد کرده‌اند و مسوولان شرکت نیز وجوه دریافتی آنها را در غیر از موضوع قرارداد صرف کرده و موجبات حیف و میل وجوه دریافتی را فراهم کرده‌اند.
طبق مدارک، این شرکت مبلغی بالغ بر 172302735500 ریال معادل 17 میلیارد و 230 میلیون و 273 هزار و 550 تومان از سوی متقاضیان خرید خودرو به حساب شرکت واریز شده است و بخش عمده‌ای از این مبلغ توسط مدیر عامل و اعضاء هیأت مدیره صرف خرید وسیع املاک و نیز خرید شرکت تراکتورسازی آرتاویل شده است و از طرفی شرکت از بابت اسناد اعتباری (lc) جمعا مبلغ 155412329857 ریال معادل 15 میلیارد و 541 میلیون و 232 هزار و 985 تومان به بانک های ملت، صادرات، ملی و تجارت بدهکار است و علیرغم اتمام مهلت باز پرداخت آنها تاکنون نسبت به تسویه وجوه دریافتی اقدام نکرده است، لذا با توجه به این موارد و اعلام شکایت متعدد کیفری علیه مدیر عامل و هیات مدیره شرکت رخش خودرو دیزل، دایر بر کلاهبرداری، پرونده کیفری در این خصوص تشکیل و پس از انجام تحقیقات گسترده و لازم و سیر مراحل قانونی نهایتا دستور بازداشت نامبردگان از طرف حوزه قضایی شهرستان صوفیان صادر و پس از جلب و تفهیم اتهام مبنی بر کلاهبرداری با صدور قرار قانونی متناسب به مبلغ 30 میلیارد تومان و به لحاظ عجز از توثیق وثیقه جهت بازداشت روانه زندان شدند.
دادگستری استان آذربایجان شرقی در پایان اعلام کرده است، تمامی کسانی که در این خصوص از شرکت رخش خودرو دیزل شکایت دارند و تاکنون جهت اعلام شکایت به دادگاه جهت احقاق حق خود مراجعه نکرده‌اند، در اسرع وقت جهت طرح شکایت و تعیین تکلیف به مرجع قضایی شهرستان صوفیان مراجعه کنند. 



دو شنبه 25 / 9 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 7607
بازدید ماه : 11873
بازدید کل : 461587
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2