چهار شنبه 26 / 4 / 1391برچسب:پژو,پژو208,208,آخر ماشین,206,207,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

پژو قصد دارد مدل کاملا جدید ۲۰۸ را ارایه کند که در آینده نزدیک جایگزینی برای مدل ۲۰۷ خواهد بود.
همچنین انتظار می رود این مدل تازه با موتور بنزینی ۳ سیلندر کوچک ۱٫۶ لیتری با توان ۱۴۰ اسب بخار ارایه شود.
۲۰۸ کاملا جدید با ساختاری سبک تر مجهز به سیستم stop/start به عنوان یک خودرو داخل شهری با مصرف سوخت کمتر در نظرگرفته شده است. مدل معمولی ۱۸٫۰۰۰ پوند و مدل مسابقه ۲۳٫۰۰۰ پوند قیمت گذاری شده است ومی تواند رقیب جدی برای رنو clio باشد.

منبع:مجله ماشین



دور دوم پیش‌فروش خودروی رانا طی هفته گذشته در حالی از سوی شرکت ایران خودرو صورت گرفت که برخی از متقاضیان این خودرو عنوان می‌کنند حتی در ساعات اولیه پیش‌فروش نیز موفق نشدند وارد سایت اینترنتی ایران خودرو شوند.
ایران خودرو هفته گذشته طی اعلامیه‌ای عنوان کرد که اين شرکت براي جلوگيري از و اسطه‌گري در خريد و فروش فيش‌هاي ثبت‌نامي رانا، پيش فروش مجدد اين خودرو را در دستور کار قرار داده است. این اعلامیه در شرایطی از سوی ایران خودرو انتشار یافت که همزمان با دور اول پیش فروش رانا خبرهایی مبنی بر خرید و فروش حواله پیش‌فروش رانا در رسانه‌ها درج شد. ایران خودرو نیز اعلام کرد مشتریان فریب دلال بازی‌ها در خرید و فروش فیش‌های ثبت‌نامی رانا را نخورند و در ادامه، مرحله دوم پیش‌فروش را آغاز کرد.
اما حاشیه‌سازی در مرحله دوم نیز ادامه یافته، به طوری که خبرها حکایت از آن دارد که برخی از نمایندگی‌های فروش با همکاری برخی واسطه‌گران، اقدام به خرید پیش‌فاکتورهای رانا کرده و هم اکنون آنها را به چند برابر قیمت به فروش می‌رسانند.
همچنین برخی از متقاضیان رانا در این زمینه عنوان می‌کنند که در ساعات اولیه پیش فروش حتی موفق نشدند وارد سایت فروش ایران‌خودرو شوند. این در حالی است که هم اکنون برخی نمایندگی‌ها از فروش پیش فاکتورها به قیمتی بالاتر اعلام آمادگی می‌کنند.
اینکه برخی نمایندگی‌ها خود مستقیما اقدام به خرید پیش فاکتور کرده‌اند موضوعی است که از سوی ایران خودرو قابل پیگیری است، اما به نظر می‌رسد که مرحله دوم پیش‌فروش هم نتوانسته دست دلال‌ها و واسطه‌گران را در این مورد قطع کند.

منبع:مجله ماشین



قیمت مگان 2000 : 41,500,000 تومان
قیمت پژو 405 : 15,700,000 تومان
قیمت پژو 206 تیپ 6 : 25,500,000 تومان
قیمت تندر ای 2 : 19,000,000 تومان
قیمت پژو 206 تیپ 2 : 18,200,000 تومان
قیمت پراید 111 : 10,400,000 تومان
قیمت سمند ای اف 7 : 19,000,000 تومان
قیمت ماکسیما : 61,000,000 تومان

منبع:مجله ماشین



قیمت مگان 2000 : 41,500,000 تومان
قیمت پژو 405 : 15,700,000 تومان
قیمت پژو 206 تیپ 6 : 25,500,000 تومان
قیمت تندر ای 2 : 19,000,000 تومان
قیمت پژو 206 تیپ 2 : 18,200,000 تومان
قیمت پراید 111 : 10,400,000 تومان
قیمت سمند ای اف 7 : 19,000,000 تومان
قیمت ماکسیما : 61,000,000 تومان

منبع:مجله ماشین



خودروی مفهومی ب ام و i8 spyder توانست جایزه بهترین خودروی مفهومی سال 2012 آمریکای شمالی را از آن خود کند.
هیاتی شامل 24 خبرنگار فعال در زمینه صنعت خودرو بعد از بررسی 34 خودروی متفاوت که هر کدام در نمایشگاههای مختلف لس آنجلس ، دیترویت ، شیکاگو ، تورنتو و نیویورک رونمایی شده بودند ، خودروی برتر مفهومی آمریکای شمالی را انتخاب نمودند.
گفته می شود که این انتخاب با تاکید بر مدل مفهومی سواری صورت گرفته و شامل خودروهایی می شود که قرار است آینده صنعت خودروی جهان را ترسیم کنند.
بیل شافر ، از اعضای هیات داوری ، گفت: ب ام و i8 با خطوطی که یادآور حرکت آبهای یخ زده است می تواند در صدر برترین خودروهای مفهومی قرار گیرد.
کریس پول ، یکی دیگر از اعضای این هیات ، گفت: ب ام و i8 ترکیبی از طراحی یک ابرخودرو با مصرف و آلایندگی کم است.
کمیته اهدای جوایز برترین خودروی مفهومی آمریکای شمالی تمامی نکات مربوط به طراحی ، فناوری ، مواد به کار رفته در خودرو و استقبال آنم از سوی بازار را مورد توجه قرار می دهد.

منبع:مجله ماشین



مديرعامل شركت مزدا يدك گفت: جريمه خواب (توقف) خودرو در تعميرگاه‌هاي تحت پوشش خودروسازان با توجه به نوع خودرو متفاوت است، اما مقدار آن به طور ميانگين 30 هزار تومان در روز است.
محمدرضا بابايي اظهار كرد: سال 1389 آيين‌نامه اجرايي قانون حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان خودرو (مصوب هيات وزيران) ابلاغ شد كه يكي از مفاد آن پرداخت خسارت خودروهاي تحت ضمانت (گارانتي) در صورت عدم رفع به موقع عيوب خودرو بوده است.
وي ادامه داد: طبق آيين‌نامه، در صورتي كه رفع عيوب خودرو تحت ضمانت در نمايندگي خدمات پس از فروش خودروساز، بيش از دو روز كاري (48 ساعت) طول بكشد، خودروساز ملزم به پرداخت خسارت خواب خودرو براساس مدت زمان توقف خواهد بود.
مديرعامل شركت مزدا يدك افزود: از ابتداي سال 1390 اين آيين‌نامه در شركت مزدا يدك اجرايي شد، به‌گونه‌اي كه تعداد خودروهاي متوقف و متوقع در سطح نمايندگي‌ها به صورت لحظه‌اي در سراسر كشور كنترل شده و در صورت خواب خودرو به هر دليل از جمله كمبود قطعه، خسارت مربوطه به صاحب خودرو پرداخت مي‌شود.
بابايي با بيان اين‌كه جريمه خواب خودرو با توجه به نوع خودرو متفاوت بوده، اما به طور ميانگين 30 هزار تومان در روز است، تصريح كرد: ‌با توجه به تامين قطعات مورد نياز در سطح نمايندگي‌هاي مزدا يدك در سراسر كشور، تعداد خودروهاي متوقف و متوقع اين شركت در حال حاضر كمتر از هشت دستگاه است.



چهار شنبه 26 / 4 / 1391برچسب:سوزوکی,گراند ویتارا,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

سوزوکی به‌تازگی اعلام کرد که سوزوکی گرند ویتارا ۲۰۱۳ را با تغییراتی در سپر و چرخ‌ها ارائه می‌کند.
گرند ویتارا جدید یک خودرو شاسی‌بلند (suv) کوچک چهار چرخ فعال است که رقبایی مانند تویوتا rav۴ و هوندا cr-v دارد. سوزوکی گرند ویتارا که از نظر بهره‌وری سوخت ارتقا یافته است با دو جعبه دنده پنج‌سرعته دستی و چهارسرعته اتومات ارائه می‌شود. این خودرو با موتور ۴/۲ لیتری چهار سیلندر ۱۶۶ اسب بخار قدرت دارد.

منبع:مجله ماشین



چهار شنبه 26 / 4 / 1391برچسب:آخر, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

هیوندای اعلام کرد که قیمت توسان برای سال ۲۰۱۳ افزایش می‌یابد. با وجود این افزایش قیمت، هیوندای توسان بازهم از رقبایش ارزان‌تر خواهد بود.
خودروساز کره‌ای مدل پنج سرعته دستی توسان gl را ۲۰هزار و ۷۰ دلار تعیین کرده است که افزایش کمی نسبت به مدل سال قبل دارد. هیوندای ویژگی‌های بیشتری برای مدل ۲۰۱۳ توسان gl در نظر گرفته است. با افزایش امکانات، قیمت این خودرو به ۲۶هزار و ۲۷۰ دلار می‌رسد.

منبع:مجله ماشین



خودروساز فرانسوی پژو ۵۰۸ را رقیبی برای تویوتا کمری معرفی کرد.
این خودرو به شش کیسه هوا، ترمز ضدقفل و ترمز اضطراری کمکی مجهز است. میزان آلایندگی این خودرو که به موتور ۱/۶ لیتری و سیستم stop-start مجهز شده بیش از ۱۵ درصد کاهش یافته است. پژو ۵۰۸ یک خودرو شش سرعته با دو گزینه اتومات و غیراتومات است که با سقف سرعت ۱۳۰مایل در ساعت در ۹/۸ثانیه به شتاب ۶۲ مایل در ساعت می‌رسد. این خودرو با قیمت پایه ۳۶هزار و ۹۹۰ دلار تا ۵۲هزار و ۹۹۰ دلار ارائه می‌شود.



متخصصین تیونینگ کلنرس اسپرت آلمان به تازگی بسته ارتقایی جدیدی را برای ب ام و و سری f 30 – 3 رونمایی نمودند. اگر جه خودروی ب ام و سری f 30 – 3 همچنان از سال 2011 به فروش می رسد،اما تاکنون هیچ بسته ارتقایی جدیدی برای آن در در نظر گرفته نشده در واقع می توان گفت این کلنرس اسپرت است که برای اولین بار اقدام به تیونینگ این خودرو کرده است. ب ام و سری f 30 – 3 دارای یک بسته جدید آیرودینامیک که شامل اسپویلرهای جلو و عقب ،باله های کناری و رینگ های 19 یا 20 اینچی می باشد ، است. همچنین سامانه تعلیق ویژه کلنرس اسپرت بر روی این خودرو نصب شده و ارتفاع آن را 69 میلی متر کاهش داده است. به گفته کلنرس اسپرت این خودروی جدید دارای توانی بین 181 تا 215 اسب بخار برای نسخه ی 320d و 241 تا 290 اسب بخار برای نسخه 328 است. قرار است جزئیات بیشتر تیونینگ این خودرو همراه با فهرست قیمت گذاری آن اعلام گردد.

منبع:مجله ماشین



مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل از تولید و عرضه 13 محصول جديد اين شركت در سال «توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني» خبر داد كه در تاريخ صنعت خودروسازي ايران بي‌سابقه است.
هاشم يكه‌زارع با اشاره به نياز ناوگان حمل و نقل عمومي كشور به نوسازي و جايگزيني خودروهاي فرسوده و ورود خودروهاي جديد و كارآمد كه علاوه بر كاهش مصرف سوخت از استانداردهاي روز جهان برخوردار باشد، گفت: محصولات جديد اين شركت پاسخگوی نياز بازار در اين خصوص است.

 



ادامه مطلب ...


مدير اجرا و نظارت بر استاندارد خورويي شرکت ايران خودرو گفت: اين گروه صنعتي با اخذ استانداردهاي سخت گيرانه بازار روسيه، به عنوان بيست و چهارمين کشور صادرکننده خودرو به اين کشور شناخته شد.
کيوان وزيري اظهار كرد: ايران خودرو با دريافت اين استاندارد (استاندارد يورو 4) مي‌تواند محصولات خود را به کشورهاي روسيه و کشورهاي مشترک المنافع صادر کند.
وي افزود: احراز موفقيت ايران خودرو در اخذ استاندارد بازار خودرو روسيه در پي يک پروسه فني مهندسي بسيار دقيق و دشوار به دست آمده است.
وزيري تاکيد کرد: شرايط سخت اقليمي در روسيه دشواري هاي خاصي دارد که امکان موفقيت براي اخذ استانداردهاي خودرويي اين کشور براي بسياري از خودروسازان همواره با چالش هاي متعددي همراه است، اما سمند توانست از اين آزمون ها سربلند بيرون بيايد. وزيري اظهار داشت: براي ساير کشورها نيز چنين برنامه هايي براي اخذ استاندارد خودرويي داريم و به دليل برخورداري از فن‌آوري‌هاي نوين در دانش صنعت خودروسازي در يک برنامه ضربتي قادر هستيم استاندارد هر کشوري را اخذ کنيم.
اين مقام مسئول تاکيد کرد: ايران خودرو پيش از استاندارد بازار خودرو ترکيه را با موفقيت اخذ کرد و در اين ميان تلاش دارد تا استاندارد کشورهاي عربي را نيز کسب کند.

منبع:مجله ماشین



دانشمندان آلماني ماده جديدي را براي خنك كردن باتري گران‌قيمت خودروهاي برقي اختراع كردند.
اختراع جديد دانشمندان آلماني به افزايش طول عمر باتري خودروهاي برقي و درنتيجه كارآيي بيشتر اين خودروها كمك زيادي خواهد كرد. ماده جديدي كه دانشمندان آلماني اختراع كرده‌اند "سريوسولپلاس" نام داشته كه براي خنك كردن باتري‌هاي برقي كارآيي آن از آب و هوا بيشتر است. بسته باتري خودروهاي برقي برخي اوقات تا نيمي از كل قيمت خودرو را به خود اختصاص مي‌دهد ودر دماي 45 درجه سانتي‌گراد كار مي‌كند.
به گزارش رويترز، باتري‌هاي خودروهاي برقي در حال حاضر چندان خنك نمي‌شوند و به همين دليل كارآيي آنها زياد بالا نيست.

 



بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


برای دیدن تصاویر به لینک زیر مراجعه کنید

http://www.horsepow3r.com/ftopicp-87667.html



در این مجله میخوانید:

آزمایش هیوندای((ولوستر2012))

آزمون توانایی های پژو((RCZ2012))

برخورد نزدیک بامازراتی گرن کابریو اسپرت

بررسی سایپا131sx

 

..Mersedes250..1974

 

نگرشی دیگر بر ویژگی هایMersedes SLS63AMG

 

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

http://www.machinemag.com/



برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب ...


دو شنبه 24 / 4 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

کاربران گرامی قصد دارم بدین وسیله از تغیراتی که در قالب وبلاگ اینجانب اتفاق افتاد عذر خواهی کنم



«مجله ماشین» – کمپانی مرسدس بنز، از ساخت نسخه ی جدیدی از سری b-class ev، خبر داد و اعلام کرد، قصد دارد فروش این خودرو را از سال 2014، و در بازار ایالات متحده آغاز کند.
انرژی این خودروی دیفرانسیل جلو، که بر روی یک پلت فرم جدید شکل می گیرد، توسط مجموعه ای از باطری ها، و موتورهای الکتریکی، که همه گی ساخت tesla motors هستند، تامین می شود.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، کمپانی دایلمر که 4.7 درصد از سهام tesla motors را در اختیار دارد، در حال حاضر با خودروی smart for tow، در این بخش از بازار مشغول رقابت می باشد. قرار است نسل سوم این خودرو، که سیستم برق رسانی منحصر به فرد خود را دارد، از پائیز امسال وارد بازار شود

منبع:مجله ماشین



مديرعامل بهمن موتور از عرضه خودرو شاسي بلند (suv) جديد با قيمت 35 ميليون تومان خبر داد.
حميدرضا داوودزاده اظهار كرد: در حال حاضر برنامه‌ريزي براي توليد يك خودرو شاسي بلند جديد در حال انجام است.
وي با بيان اين‌كه اين خودرو روي پلت‌فرم وانت كاپرا توليد خواهد شد، خاطرنشان كرد: البته طراحي اوليه پلت‌فرم وانت كاپرا از سوي آلماني‌ها و براي توليد اين خودرو شاسي بلند صورت گرفته بود كه بعدها وانت كاپرا روي اين پلت‌فرم توليد شد.
مديرعامل بهمن موتور ادامه داد: در حال حاضر مراحل اخذ استانداردهاي اين خودرو در حال انجام است؛ به‌گونه‌اي كه اميدواريم اين خودرو تا پايان سال جاري يا حداكثر ابتداي سال 1392 وارد بازار شود.
داوودزاده افزود: با توجه به فعال بودن خط توليد وانت كاپرا در بهمن موتور، پس از اخذ استانداردهاي نهايي به سرعت توليد خودرو شاسي بلند روي اين خط آغاز خواهد شد و ديگر نيازي به مراحل نصب خطوط توليد وجود ندارد.
وي خاطرنشان كرد: حجم موتور اين خودرو suv معادل 2400 سي‌سي بوده و با استاندارد‌ آلايندگي يورو 4 و به صورت دنده دستي توليد خواهد شد.
مديرعامل بهمن موتور در خصوص قيمت اين خودرو اظهار كرد: با شرايط فعلي اين خودرو با سطح قيمتي 33 تا 35 ميليون تومان وارد بازار خواهد شد.

منبع:مجله ماشین



«مجله ماشین» – کمپانی خودروسازی کرایسلر، از ساخت نسخه ای خاص، از لندروور مدل defender، برای فروش در بازار انگلستان خبر داد. قرار است تزئین این خودرو با دو رنگ، شامل: یک رنگ خاکستری موسوم به orkney grey (گروه جزایر orkney، که شامل بیش از 70 جزیره بوده، و در شمال اسکاتلند قرار دارد)، و یک رنگ برنز، موسوم به nara bronze (nara، نام یکی از شهرهای ژاپن است)، تزئین می شود. برای سقف، رینگها، و دیگر قسمتهای بدنه نیز، کنتراست مشکی در نظر گرفته شده است. ضمنا، جلو پنجره همرنگ بدنه بوده، و چراغها و سپر به رنگ مشکی در آمده اند، تا نهایت زیبائی را به وجود بیاورند. سپر کاملا جدید خودرو، به گونه ای طراحی شده است، که به قابلتهای حرکتی خودرو، خصوصا در مسیرهای خاص و صعب العبور کمک می کند.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، این خودرو با چهار تیپ بدنه شامل: 90 hard top، 90 station wagon، 110 station wagon، و 110 utility wagon قابل سفارش است. اعداد 90 و 110، بیانگر فاصله ی بین دو محور (به اینچ) می باشند. شایان ذکر است، قوای محرکه ی این خودرو توسط یک پیشرانه ی 2.2 لیتری دیزل تامین می شود. قیمت و دیگر جزئیات این خودرو هنوز اعلام نشده است.

منبع:مجله ماشین

 



یک شنبه 23 / 4 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

اگرچه در داغ‌ترین روزهای تابستان به سر می‌بریم و معمولا در این روزها بازار خودرو نیز گرم می‌شود، اما ظاهرا امسال اوضاع فرق می‌کند و بازار از رونق چندانی برخوردار نیست.
این در حالی است که نمایشگاهداران خودرو پایتخت از ملتهب شدن بازار صحبت به میان می‌آورند و عنوان می‌کنند با وجود کم جان بودن بازار، نمودار قیمت‌ها رشد کرده است.
به گفته آنها، بازار خودرو همزمان با التهاب و نوسان قیمت ارز و سکه ملتهب شده، اما با وجود اینکه هم اکنون کمی از التهاب ارز و سکه کاسته شده، بازار خودرو همچنان قیمت‌های بالای خود را حفظ کرده و باید آن را باز هم «حبابی» و حتی حبابی تر خواند.
از جمله خودروهایی که طی یکی دو هفته گذشته با افزایش قیمت مواجه شده‌اند می‌توان به پژو 206 و مگان و
تندر-90 اشاره کرد.
به نظر می رسد افت تولیدی که گریبان خودروسازی کشور را گرفته، دلیل اصلی رشد قیمت‌ها در بازار خودرو است، زیرا تعادل در عرضه و تقاضا به هم خورده و کمبود خودرو در بازار سبب رشد قیمت شده است.
حال با این اوضاعی که تولید دارد، بعید به نظر می‌رسد حباب قیمت برخی خودروها به خصوص پژو 206 به این زودی‌ها بشکند.......

بقیه مقاله وقیمت خودرو ها در ادامه مطلب

منبع:مجله ماشین

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 23 / 4 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

در حال حاضر از بیشتر خودروهای تولیدی کشوربه عنوان تاکسی استفاده می‌شود این در حالی است که این خودروها از معیارهای مناسبی برای حمل مسافر برخوردار نیستند و به نوعی قابلیت استفاده در تاکسیرانی را ندارند.
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، خودرو تاکسی باید دارای ویژگی‌های خاصی همچون دوام، استهلاک کم و تضمین‌کننده ایمنی مسافر باشد این در حالی است که بیشتر خودروهای داخلی که برای تاکسی مورد استفاده قرا می‌گیرد قابلیت‌های یاد شده را ندارد.
هم اکنون بیشتر تاکسی‌ها به خصوص در شهر تهران به صورت دوگانه سوز مورد استفاده قرار می‌گیرند، این در شرایطی است که به دلیل وجود شیب‌های تند در این شهر رانندگان دوگازسوزها به دلیل افت توان خودرو با مشکلاتی مواجه هستند، از سوی دیگر مخزن گاز نیز مانع از حمل بار مسافر می‌شود.
به هر شکل تاکنون در ساخت و شناسایی خودروهای مناسب تاکسی به طور جدی فعالیتی صورت نگرفته، این در حالی است که دیروز بابک هاشمی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور در مصاحبه‌ای مطبوعاتی از ورود دو خودروی جدید به ناوگان تاکسیرانی خبرداد. تندر و مگان دو خودرویی هستند که به گفته وی به‌زودی وارد ناوگان تاکسیرانی خواهند شد.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور همچنین تصریح کرد که خودروهای 405، سمند، ال 90و مگان جایگزین تاکسی‌های موجود می‌شوند. وی با بیان اینکه در نظر داریم برای فرودگاه‌ها و مناطق توریستی از خودروهای خارجی همچون مگان استفاده کنیم، تصریح کرد: 90 هزار تاکسی در چند سال اخیر نوسازی شدند که 28 هزار دستگاه آن مربوط به سال گذشته می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور با بیان اینکه کمتر از 45هزار دستگاه پیکان به عنوان تاکسی در کشور فعالیت می‌کنند، از جمع آوری این نوع خودرو به عنوان تاکسی در کشور در سال جاری خبرداد.

منبع:مجله ماشین



ايران خودرو توليد و عرضه 50 هزار دستگاه خودرو رانا در سال جاري با موتورکم مصرف tu5 را برنامه ريزي کرده است. فرشيد افتخاري - معاون نيرو محرکه ایران خودرو، با بيان مطلب بالا گفت: اين شرکت با هدف کاهش مصرف سوخت در قواي محرکه محصولات خود، تا پايان امسال، برنامه توليد 170هزار دستگاه موتور ملي را در دستور کار دارد.
وي با بيان اين‌كه اين رقم در سال گذشته تنها 70هزار دستگاه بود، تاکيد کرد: 70 درصد اين موتورها پايه گازسوز است بر روي پژو405 و سمند نصب مي‌شود.
به گفته او موتور tu5 از موتورهاي کم مصرف ايران خودروست که به ميزان 90 درصد ساخت داخل شده که اين روند رو به افزایش است. وي تاکيد کرد: تلاش هايي صورت گرفته تا 10 درصد باقي مانده قطعات اين موتور نيز داخلي سازي شود و همکاري هاي بسيار خوبي از سوي شرکت هاي قطعه‌سازي با ايران خودرو در اين خصوص در حال انجام است.



بقیه تصاویر در ادامه مطلب

 منبع:گذر موقت دات کام



ادامه مطلب ...


بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


برنامه مسابقه انتخابی، جهت اعزام به رقابت های آسیایی آر – سی که قرار است، از 31 مرداد ماه الی 5 شهریور در تایلند برگزار شود به شرح زیر است:
کیوان رسا – مدیر مجموعه ایران آر-سی کار در تشریح برنامه مسابقه انتخابی جهت اعزام به رقابت های آسیایی تایلند گفت: يك روز براي تايم گيري و گروه بندي شركت كنندگان و دو روز رقابت در دو پيست iranrccar (پيست ساصد) و پيست fire play (سرخه حصار) در نظر گرفته شده است. در مسابقه انتخابی از دستگاه lap counter استفاده خواهد شد.
رسا ضمن اعلام خبر بالا به تشریح برنامه مسابقه انتخابی پرداخت:

بقیه مطالب در ادامه مطلب

منبع:مجله ماشین



ادامه مطلب ...


«مجله ماشین» – یک دستگاه فورد موستانگ 5.0، چندی پیش، در حین انجام یک مسابقه ی اتومبیل رانی، از مسیر منحرف شد، و پس از طی 21 متر بین زمین و هوا، با یک درخت بید برخورد کرد و کاملا از بین رفت.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، سرعت خودرو در هنگام انحراف از مسیر، 209 کیلومتر در ساعت برآورد شده است. گفتنی است راننده ی این اتومبیل، (steve butscher) ، به طرز معجزه آسائی از این حادثه جان سالم به در برد، و تنها با چند جراحت جزئی، این حادثه را پشت سر گذاشت!

منبع:مجله ماشین



تولید انواع خودروهای داخلی طی سه ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 36.4 درصد کاهش داشت. در بهار امسال 241 هزار و 548 دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افت 36.4 درصدی را نشان می‌دهد. در این مدت 208 هزار و 583 دستگاه خودروی سواری در کشور تولید شده که نشان دهنده کاهش 37.3 درصدی نسبت به بهار سال گذشته است. در گروه صنعتی ایران خودرو طی سه ماهه اول امسال 104 هزار و 494 دستگاه سواری تولید شد که افت 30.1 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. همچنین در این مدت 55 هزار و 70 دستگاه خودروی سواری توسط گروه خودروسازی سایپا تولید شد که نشان دهنده کاهش 46.3 درصدی تولیدات این شرکت نسبت به بهار 90 است. تولید 15 هزار و 701 دستگاه انواع پژو 206 توسط ایران خودرو طی بهار امسال با افت 63.28 درصدی و کاهش 74 درصدی در خرداد‌ماه همراه شده است. طبق آمار وزارت صنعت، در بهار امسال تنها 81 دستگاه رانا در ایران خودرو تولید شده است که باید دید برنامه این شرکت برای ادامه تولید رانا و پاسخ گویی به پیش فروش‌های انجام شده برای آن چیست. در سه ماهه اول امسال، تولید تندر 90 ایران خودرو به 8 هزار و 208 دستگاه رسید که رشد 58 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. در عین حال تولید تندر 90 پارس خودرو نیز در این مدت به 11 هزار و 869 دستگاه رسید که تقریباً برابر با تولید بهار 90 است. در سه ماهه اول امسال کل تولیدات پارس خودرو با افت 34 درصدی به 48 هزار و 155 دستگاه رسید و افت تولیدات این شرکت در خرداد ماه 51.4 درصد گزارش شده است.ر در مورد تولیدات شرکت سایپا در فصل بهار نیز می‌توان به افت 46.3 درصدی اشاره کرد و گفت که در این مدت 550 هزار و 70 دستگاه انواع خودرو توسط سایپا تولید شده است.
در این مدت تولید تیبا نخستین برند ملی سایپا با افت 45 درصدی نسبت به بهار 90 همراه بود و تنها 3 هزار و 417 دستگاه تیبا تولید شد.
تولید پراید سایپا نیز در بهار امسال 44.8 درصد کاهش نسبت به بهار سال گذشته داشته است.

منبع:مجله ماشین

 



«مجله ماشین» - با توجه به توقف تولید روآ در ایران خودرو و به منظور تامین خدمات پس از فروش مورد نیاز دارندگان این محصول، خط توليد جديد بدنه و قطعات و مجموعه‌هاي بدنه روآ در شرکت بازرگانی همگام ایجاد شد.
بهزاد ظهيري مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو- ايساكو- با بیان این مطلب، گفت: در سالن جدید توليد بدنه روآ، سالانه 250 دستگاه بدنه، 18قطعه از قطعات پر مصرف در خدمات پس از فروش و 300 هزار مجموعه تولید خواهد شد.
وی افزود:اين خط توليد در سالنی به گستره 2300 متر مربع و در مدت پنج ماه ایجاد شده و به زودی خط رنگ نیز به آن افزوده خواهد شد که بازدهي اقتصادي مناسبي را براي شركت به همراه خواهد داشت.
ظهیری ورود شرکت بازرگانی همگام به عرصه تولید را گامی بلند در حوزه خدمات پس از فروش و خودكفايي در سال توليد ملي دانست و گفت: ايساكو در سال گذشته پنج بار ركورد فروش ماهانه و در دی ماه سال 90 نیز رکورد فروش سالانه را شکست و این دستاوردها با افزايش 100 امتيازي شاخص رضايت مشتري نیز همراه شد.
مدیر عامل ایساکو از رشد بیش از 60 درصدی موجودي قطعات یدکی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: حتی در صورت تشدید تحریم ها، ايساكو مشکلی در تامين قطعه و خدمات پس از فروش نخواهد داشت و هم چنان در این عرصه پیشتاز خواهد بود.
وی با اشاره به توليد رانا در نيمه دوم سال جاری، گفت: ايران‌خودرو هيچ مشكلي در توليد و نقدينگي و اداره مسائل مالي ندارد. گفتنی است، شركت بازرگاني و خدمات پس از فروش همگام زير مجموعه شركت ايساكو است و وظيفه همكاري با واحد بازرگاني ايساكو برای تامين و توزيع هر چه بهتر قطعات يدكي را بر عهده دارد

منبع:مجله ماشین



مزدا3 با موتور 1600 سي‌سي قرار است مرداد ماه به توليد انبوه رسيده و از ابتداي شهريور نيز وارد بازار شود. در حال حاضر خودرو مزدا 3 با موتور 2000 سي‌سي در سه تيپ در گروه خودروسازي بهمن توليد مي‌شود.
از سال گذشته گروه خودروسازي بهمن در تدارك توليد مزدا3 با موتور 1600 سي‌سي نيز در ايران بود؛ به‌گونه‌اي كه چند ماه پيش هياتي از اين خودروساز در شركت مزدا حضور يافتند تا در خصوص توليد اين خودرو در ايران مذاكره كنند.
طبق جديدترين اطلاعات به دست آمده، به دنبال اقدامات صورت گرفته مزدا3 با موتور 1600 سي‌سي از مرداد ماه سال جاري به توليد انبوه خواهد رسيد و از ابتداي شهريور ماه نيز وارد بازار خواهد شد.
اين خودرو تنها در مدل دنده‌اي آن در ايران توليد شده و با توجه به پايين‌تر بودن حجم موتور آن ارزان‌تر از مزدا 3 با موتور 2000 سي‌سي عرضه خواهد شد.
در حالي قرار است مزدا 3 با موتور 1600 سي‌سي دنده ‌دستي با سطح قيمتي 45 ميليون تومان عرضه شود كه در حال حاضر قيمت رسمي مزدا 3 تيپ يك معادل 51 ميليون تومان، مزدا 3 تيپ 2 معادل 54 ميليون تومان و مزدا3 تيپ 3 معادل 57 ميليون و 600 هزار تومان است.



طبق آمار گمرک ایران، طی بهار سال جاری بالغ بر 8 هزار و 300 دستگاه خودروی سواری به کشور وارد شده است که برای تمام این خودروها ارز 1226 تومانی هزینه و در گمرک به ثبت رسیده است.
براساس تازه‌ترین آمار گمرک طی بهار سال 91 ارزش کل واردات خودرو سواری به رقمی معادل 175 میلیون دلار رسیده است. این آمار گویای رشد 20 درصدی واردات خودرو از نظر تعداد و 12 درصدی از نظر ارزش نسبت به مدت مشابه در سال 90 است.
بر اساس آمارهای مذکور روز گذشته خبر آنلاین به معرفی خودروهای گران و ارزان قیمت وارداتی طی سه ماهه بهار امسال پرداخت. بنابر گزارش این سایت خبری ، طی بهار سال جاری 65 دستگاه خودروی سواری با قیمتی بالاتر از 100 هزار دلار به کشور وارد شده که بخش عمده ای از اعضای این باشگاه 100 هزار دلاری‌ها به محصولات دو کارخانه پورشه آلمان و مازراتی ایتالیا تعلق دارد.
بر این اساس در راس این فهرست به عنوان گران‌ترین خودروی وارداتی در بهار سال جاری یک دستگاه پورشه پانامرای توربو قرار دارد که با قیمتی معادل 177 هزار دلار و با ارز دولتی معادل 217 میلیون تومان در گمرک به ثبت رسیده است.
همچنین ارزش کل خودروهای وارداتی بالای 100 هزار دلار در بهار سال 91 معادل 2/8 میلیون دلار بوده که با احتساب نرخ ارز دولتی 1226 تومانی ارزشی معادل 10 میلیارد تومان پیدا می‌کند. در همین حال بر اساس آمار گمرک در سه ماهه جاری واردات بیش از یک هزار دستگاه خودروی زیر 16 میلیون تومان به ثبت رسیده است.
براساس ارقام ثبت شده در گمرک ایران بالغ بر یک هزار دستگاه از این خودروها با قیمت هر دستگاه بین 8 تا 14 هزار دلار به ثبت رسیده که تشکیل‌دهنده فهرست ارزان ترین خودروهای وارداتی به کشور طی دوره مورد اشاره است، در این فهرست تولیدات کشور کره بالاترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند.
خودروهای ارزان قیمت وارداتی در حالی در سه ماهه گذشته حجم زیادی از واردات این کالا را به خود اختصاص داده که با احتساب تعرفه 100 درصدی و همچنین سود واردکننده و فروشنده، خودروهای مذکور با چندین برابر قیمت به بازار عرضه می‌شود. بنابراین خودروهای یاد شده در هنگام عرضه به بازار، دیگر خودروهای ارزان قیمتی نخواهند بود.

منبع مجله ماشین



شنبه 20 / 4 / 1391برچسب:ذبنز,آخر ماشین,BENZ,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


به منظور پاسخ گويي به نياز مشتريان، پيش فروش مرحله دوم خودروي رانا از روز سه شنبه 20 تيرماه سال جاري در نمايندگي هاي مجاز شرکت ايران خودرو آغاز مي شود.
عبداله بابايي معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: اين شرکت براي جلوگيري از و اسطه گري در خريد و فروش فيش هاي ثبت نامي خودروي رانا، پيش فروش مجدد اين خودرو را در دستور کار قرار داده است.
وي افزود: افزايش تقاضا براي خريد خودروي رانا موجب شد تا ايران خودرو برنامه افزايش توليد اين خودرو را اجرايي کند.
بابايي به شرايط وِيژه پيش فروش رانا اشاره کرد و اظهارداشت: متقاضيان مي توانند با پيش پرداخت 10 ميليون تومان این خودرو را پیش خرید کرده و با احتساب سود مشارکت 20 درصدمابه التفاوت آن را در زمان تحویل پرداخت کنند .
معاون با زار یابی و فروش ایران خودرو ، موعد تحويل خودروي رانا در پيش فروش مجدد را اسفند ماه سال جاري عنوان کرد.
بابايي تاکيد کرد: خودروي رانا بدون هيچ گونه تاخيري طبق قرارداد فروش به مشتريان تحويل داده مي شود.



خودروی تاتا مگا پیکسل برای اولین بار در جریان جشنواره سرعت گودوود وارد بازار انگلستان شد.
طبق اعلام شرکت آسیایی تاتا موتورز،تاتا مگا پیکسل یک خودروی الکتریکی جدید است که برد حرکتی آن افزایش داده شده و مصرف سوخت آن به طرز حیرت آوری در حد یک لیتر در هر صد کیلومتر است و می تواند آلایندگی کربن دی اکسید خود را زیر 22 گرم بر کیلومتر نگاه دارد. پراکاش تلانگ – مدیر تاتا – در توصیف این خودرو آن را نتیجه پیشرفت فوق العاده نسخه استاندارد پیکسل معرفی کرده است.
تاتا مگا پیکسل دارای یک موتور فوق کوچک به ظرفیت 325 سی سی است که می تواند 30 اسب بخار توان تولید کند.
به علاوه یک موتور گازوئیلی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که قادر است برد آن را به 599 مایل و سرعت بیشینه اش را به 68 مایل بر ساعت برساند.
در این خودرو ستون دوم حذف شده است و از این جهت می توان آن را شبیه فورد b-max جدید دانست.



مديرعامل بهمن موتور از عرضه سواري چينيb50 از نيمه دوم سال جاري خبر داد. حميدرضا داوود زاده اظهار كرد: سواري b50 محصول شركت faw چين است كه در ايران توليد خواهد شد.
وي با بيان اين‌كه حجم موتور اين سواري 1600 سي‌سي بوده و در كلاسb توليد خواهد شد، خاطرنشان كرد: اين خودرو در مدل گيربكس تيپ‌ ترونيك (دنده اتوماتيك با قابليت تبديل به دنده دستي) توليد خواهد شد.
مديرعامل بهمن موتور ادامه داد: مصرف سوخت b50 در سيكل تركيبي حدود 7.2 ليتر در 100 كيلومتر بوده و مجهز به سيستم‌ ترمز abs و كيسه هوا خواهد بود.
وي در خصوص قيمت اين محصول، اظهار كرد: با توجه به شرايط فعلي قيمت b50 بين 30 تا 35 ميليون تومان پيش‌بيني شده است. ميزان عرضه نيز بستگي به شرايط بازار خواهد داشت.
داوودزاده تصريح كرد: طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته اين خودرو از نيمه دوم سال جاري وارد بازار خواهد شد.

منبع:مجله ماشین



مدیر بازاریابی، پیشبرد فروش محصولات برند شرکای تجاری سایپا گفت: با توجه به تغییراتی که در خودرو پارس تندر نسبت به تندر 90 انجام شد، 700 دستگاه از این محصول در سراسر کشور پیش فروش شد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین» به نقل از سایپانیوز، پیش فروش پارس تندر از دوشنبه هفته جاری در 700 نمایندگی گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور آغاز و با استقبال گسترده هموطنان خصوصاً قشر جوان روبه‌رو شده است.
امیر حسن امیری مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند شرکای تجاری گروه خودرو سازی سایپا با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به تغییراتی که در خودرو پارس تندر نسبت به تندر 90 انجام شده است استقبال از پیش فروش این خودرو بسیار گسترده بوده و در دقایق اولیه آغاز این طرح ، 700 دستگاه از این محصول در سراسر کشور پیش فروش شد.
وی افزود : در سه ماهه سوم سال جاری برای ماههای مهر ، آبان و آذر 3000 دستگاه پارس تندر تولید و به بازار عرضه خواهد شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این رقم تا پایان سال به 18000 دستگاه خواهد رسید.
امیری تصریح کرد: خودرو تندر 90 یکی از کیفی‌ترین خودروهای تولیدی کشور در این سطح قیمت است و با تغییرات انجام شده در این محصول و اضافه نمودن آپشن‌های مورد پسند جوانان با استقبال بی‌نظیر این قشر از خریداران مواجه شده است.
وی گفت : پارس تندر در دو تیپ پایه با پیش پرداخت 125 میلیون ریال و تیپ اسپورت با پیش پرداخت 135 میلیون ریال پیش فروش شده است. وی در خصوص زمان تحویل خودروهای پارس تندر گفت: خودروهای پارس تندر از مهرماه و بر اساس اولویت ثبت نام به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
تولید این محصول از تیرماه در شرکت پارس خودرو آغاز شده است.



مدیر مجموعه ایران آرسی کار از اعزام رانندگان حرفه اي آرسي به مسابقات آسيايي 2012 تايلند كه در تاريخ21 الي 26 اگوست مصادف با 31 مرداد الي 5 شهريور در كلاس 8/1 باگي سوختي برگزار مي شود، خبر داد.

برای دیدن تصاویر وبقیه مقاله به ادامه مطلب مراجعه کنید

منبع:مجله ماشین

 



ادامه مطلب ...


کیا موتورز مبلغ 36 هزار دلار برای نسخه پایه خودروی کیا اوپتیما sx limited مدل 2013 در آمریکا در نظر گرفت. طبق اعلام شرکت تولید کننده ،کیا اوپتیما sx limited مدل 2013 دارای امکانات اضافی نظیر ترمز الکترونیکی پارکینگ،تزئینات داخلی چوبی،روکش داخل تمام چرم،چراغ های led ،کفشک های قرمز رنگ ترمز و رینگ های جدید 18 اینچی کرومی است.
این خودرو بر پایه نسخه توربو شارژ اوپتیما sx طراحی شده و مشتریان آن بایستی مبلغ 36050 دلار را برای خریدش پرداخت نمایند. تام لوکس – قائم مقام مدیریت کیا موتورز آمریکا – گفت: با رونمایی اوپتیما slx ،برند کیا خود را برای حضور بیشتر در بازار خودروهای لوکس آماده می کند.
در واقع مشتریان بسیاری از ما خواسته اند که دوست دارند وقتی وارد غرفه های نمایشگاهی ما می شوند چند خودروی لوکس از ما در آنجا باشد.
نسخه پایه کیا اوپتیما مدل 2013 حدود 1925 دلار گران تر از مدل 2012 آن است و قیمتی در حدود 22175 دلار دارد .
هنوز قیمت کیا اوپتیما هیبریدی 2013 اعلام نشده است.

منبع:مجله ماشین



دو شنبه 17 / 4 / 1391برچسب:ایران خودرو, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از طراحي و توليد يك وانت جديد خبر داد.
جواد نجم‌الدين اظهار كرد: در حال حاضر يك وانت جديد در مراحل آخر طراحي قرار دارد.
وي با بيان اين‌كه نمونه آزمايشي اين وانت توليد شده و در مراحل تست قرار دارد، خاطرنشان كرد: پس از به پايان رسيدن تست‌ها، مرحله‌ تجاري‌سازي اين خودرو و توليد انبوه آن آغاز خواهد شد.
نجم‌الدين ادامه داد: طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته سال آينده اين وانت به توليد تجاري رسيده و وارد بازار خواهد شد. اميدواريم تا شهريور ماه سال آينده بتوانيم اين خودرو را عرضه كنيم. مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در خصوص ظرفيت توليد و قيمت اين وانت، اظهار كرد: با توجه به اين‌كه اين خودرو در مرحله طراحي قرار دارد هنوز ظرفيت توليد و قيمت آن نهايي نشده است.
مديرعامل ايران خودرو پيش از اين از عرضه وانت تندر 90 به بازار تا پايان امسال خبر داده بود.
به گفته نجم‌‌الدين، طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته وانت تندر 90 تا پايان امسال وارد بازار خواهد شد.
همچنين به تازگي قائم مقام مدير عامل ايران خودرو در کيفيت و توسعه محصول از عرضه وانت جديدي با کد pu1 تا نيمه دوم سال جاري در اين شركت خبر داده بود.
ميرجواد سليماني گفته بود كه اين وانت جديد که بر پايه پلت‌فرم پژو 405 ساخته مي‌شود و در بهمن ماه سال جاري وارد چرخه توليد خواهد شد.
وي، موتور اين محصول را نسخه بهبود يافته موتور ohvg به نام ohvg2 برشمرده بود که 1700 سي سي پايه گازسوز و از استاندارد آلايندگي يورو 4 برخوردار است.
حال مشخص نيست كه اين وانت همان وانتي است كه نجم‌الدين خبر توليدش را داده يا متفاوت از آن است. در حال حاضر فقط وانت باردو در ايران‌خودرو توليد مي‌شود.



یک شنبه 16 / 4 / 1391برچسب:BMW,car, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

بقیه تصاویر در ادامه مطلب

منبع:www.net car show.com



ادامه مطلب ...


برای تماشای بقیه تصاویر به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


مديرعامل گروه خودروسازي بهمن از عرضه چند محصول جديد به بازار در سال جاري خبر داد. محمدرضا سروش اظهار كرد: دو خودرو سواري جديد در سال جاري وارد بازار خواهد شد.
وي با بيان اين‌كه مزدا 1600 سي‌سي آماده عرضه بوده و در نيمه اول سال جاري وارد بازار خواهد شد، خاطرنشان كرد: اقدامات مربوط به توليد سواري چيني b50 نيز در حال انجام بوده و اين خودرو نيز در سال جاري وارد بازار خواهد شد.


مديرعامل گروه خودروسازي بهمن با بيان اين‌كه عرضه كاميون faw نيز به زودي آغاز خواهد شد، خاطرنشان كرد: علاوه بر آن دو كاميون و كاميونت جديد نيز وارد بازار خواهد شد.
سروش ادامه داد: وانت كاپرا تك كابين نيز در سال جاري وارد بازار مي‌شود. علاوه بر آن‌ در حال برنامه‌ريزي براي توليد يك خودرو suv بر روي پلت‌فرم كاپرا در ايران هستيم.
وي افزود:‌ در خصوص توليد يك ون و وانت جديد نيز برنامه‌ريزي شده است، ضمن آن‌كه كشنده‌ j6 با ظرفيت 40 تن نيز وارد بازار شده است. مديرعامل گروه خودروسازي بهمن با بيان اين‌كه با عرضه محصولات جديد سبد محصولات اين شركت در سال جاري متحول خواهد شد، تصريح كرد: توليد سواري مزدا نيز طبق برنامه ادامه خواهد يافت؛ به‌گونه‌اي كه در سال جاري تاكنون 90 درصد برنامه توليد اين خودرو محقق شده است.

 

منبع:مجله ماشین

 



آزمون خیابانی سورن

«مجله ماشین» - بعد از تولید سمند و در ادامه توسعه محصول، شرکت ایران خودرو، مدل سورن را با طراحی داخلی قبلی سمند و با ظاهری جدید به بازار عرضه کرد. پس از آن، مدل سورن با طرح کاملاً جدید داخلی و در قالب مدل elx به بازار عرضه شد.
«سورن» مدل تغییر شکل یافته سمند و سمند lx است.این خودرو اولین بار در سال 1386 به بازار آمد و حالا وارد پنجمین سال حیات خود می شود. «سورن» با کسر حرف «ر» واژهای ترکی به معنای «پیش برنده»و با فتحه «ر» به معنای شجاع و دلیر و نام یکی اقوام قدیم ایرانی است. در این ارتباط از نزدیک این مدل سورن را مورد بررسی و نقد قرار می‏دهیم. ELX مدل 1391

منبع:مجله ماشین

 

برای مشاهده تصاویر وقیمت خودرو به ادامه مطلب مراجعه کنید....



ادامه مطلب ...


     مجموعه خدماتی کیانفر فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرده است و از تاریخ 1/88 بخشی از اتومبیل های مراجعه کننده را به صورت نمایشی در معرض دید عموم قرار می دهد. هربار که به ورودی این نمایشگاه می رسید .........      

لطفا برای مطالعه ادامه مطلب,تماشای تصاویروکروکی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب ...


مدیرعامل شرکت رنو پارس، در مراسم رونمایی از 8 محصول جدید رنو اظهار داشت: مدل sandero وsandero step way با گریبکس اتومات و دنده‌ای در سه ماهه چهارم 2013 و مدل شاسی‌بلند داستر در سال 2014 به بازار ایران عرضه خواهند شد.

برای دیدن ادامه مطلب و تصاویر به لینک زیر مراجعه کنید.www.machinemag.com/ViewNews.aspx

منبع:مجله ماشین



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 721
بازدید دیروز : 193
بازدید هفته : 1909
بازدید ماه : 7285
بازدید کل : 450206
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2