TRD Lexus IS 2014

خبر تولید لوازم جانبی TRD برای نسل جدید لکسوس IS آنقدر مخفیانه و محافظه کارانه منتشر شد که حدس می زنیم خود ژاپنی ها هم از وجود چنین پکیجی برای IS بی خبر بوده اند . . . !



ادامه مطلب ...



کمپانی «چری» در 8 ژانویه سال 1997 میلادی تأسیس شد و حال پس از گذشت 16 سال از آغاز فعالیت، این شرکت به بزرگ‏ترین خودروساز مستقل در «چین» تبدیل شده است. چری در حال حاضر ظرفیت تولید 900 هزار دستگاه خودرو، 900 هزار پیشرانه و 800 هزار گیربکس در سال را دارا بوده و محصولات آن شامل 21 مدل خودرو است. این کمپانی در سال جاری میلادی به سقف فروش 4 میلیون دستگاه دست یافت و در طول سال 2012 و در مجموع 37 سازنده چینی همچون چند سال اخیر در صدر صادرکنندگان قرار گرفته است .

خودروسازی چری که محصولاتش در کشورمان با نام MVM شناخته شده و توسط شرکت مدیران خودرو عرضه می گردد اگرچه کمتر از دو دهه از آغاز فعالیتش می‏گذرد اما یکی از موفق‏ترین خودروسازان چینی کشورمحسوب می‏شود. ماه گذشته به دعوت کمپانی چری فرصت یافتیم تا با گروهی از نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو از کارخانه اتومبیل‏سازی چری در شهر WUHU و موتور شو شانگهای 2013 چین بازدید کنیم که شرح آن در پی می آید:



ادامه مطلب ...


سرانجام شب گذشته مرسدس s کلاس مدل 2014 در هامبورگ آلمان رونمایی شد. مسئولیت انقال این خودرو به هامبورگ بر عهده شرکت باربری دی اچ ال بود. با توجه به لوکس بودن این خودرو، مراسم رونمایی در سالن تحویل هواپیما ایرباس a380 برگزار شد.

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


2013-03-03_06.42.43_IMG_288824988606421906396259

                  ولووC70 و C30                                                تیبای هاچ بک



ادامه مطلب ...


مجله ماشین- پیکان جوانان در گردهمایی خودروهای کلاسیک آمریکا شرکت کرد و یکی از اتومبیل‏هایی بود که بیشترین عکس و فیلم از آن تهیه شد. مالک ایرانی این پیکان  پیشنهادهای خرید خوبی را نیز از سوی ایرانیان مقیم لس‏آنجلس دریافت کرد که البته همه آنها را رد کرد، زیرا تمایل داشت این جواهر ایرانی را خود در اختیار داشته باشد. هم اکنون وی از پیکان جوانان خود نهایت لذت را می‏برد و هفته‏ای یک بار با آن رانندگی می‏کند.
آقای «روبرت طماعی» هموطن مسیحی ما، حدود پانزده سال پیش به ایالات ‏متحده و منطقه «گلندل» لس‏آنجلس رفت و در آنجا ساکن شد ودر سال 2010 یک آگهی خاص در سایت خرید و فروش e-bay توجه او را جلب کرد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 13 / 12 / 1391برچسب:پیکان,تاکسی,ایران خودرو, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 new_peykan  new_peykan

برای دیدن تصاویر بزرگتر به ادامه مطلب بروید

منبع:funjoo.ir

 



سه شنبه 13 / 12 / 1391برچسب:آستون مارتین,رپید,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani
چهار شنبه 16 / 11 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 مسئولین کمپانی «سایون» از ساخت نسخه کانورتیبل مدل fr-s خبر داده و اعلام کردند، که نمونه اولیه آن اوایل ماه آینده میلادی در نمایشگاه اتومبیل ژنو به نمایش در خواهد آمد.

 به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، مسئولین کمپانی «تویوتا» طی مصاحبه ای درباره این پروژه علام کردند: "با رونمائی از نمونه اولیه این خودرو در نمایشگاه ژنو می توانیم نظرات مردم را درباره آن بسنجیم و مطمئن شویم نتیجه کار مورد پسند آنها قرار خواهد گرفت یا خیر؟ البته با توجه به موفقیت های مدل کوپه و همچنین نتیجه آزمایشاتی که تاکنون، توسط مهندسین ما روی آن انجام گرفته است، امیدواریم که همینطور باشد."



چهار شنبه 9 / 11 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 کیا تا چند ماه دیگر از کانسپتی جدید در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد کرد. این کانسپت که اخیرا تیزرهایش در اینترنت منتشر شده همانند سایر محصولات اخیر کیا ، طرح جلوپنجره ای که امضای محصولات کیا شده است را به چهره دارد .

 

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


 سر انجام خودروساز محبوب بریتانیای،رولز رویس رسماً اعلام کرد که مدل کوپه گاست در راه است که قدرتمندترین خودروی این شرکت است و تجربهٔ رانندگی بهتری نیز در پی دارد...

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 کمپانی «مینی» از نسخه جدید مینی paceman jcw در نمایشگاه اتومبیل دیترویت رونمائی کرد.
برای این خودرو یک پیشرانه 1.6 لیتری قدرت می گیرد که 208 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده 6 سرعته دستی یا اتوماتیک به محور جلو یا هر چهار چرخ منتقل می کند. شتاب اولیه این خودرو با اتکا به کارائی این مجموعه تنها 6.5 ثانیه به طول می انجامد.

دیسک های ترمز بزرگتر، رینگ های 18 اینچی آلومینیومی با تایرهای پیرلی p-zero، طراحی مجدد سپرها و طراحی زیبای چراغهای جلو و عقب از جمله شاخصه های paceman jcw به شمار می روند. شایان توجه است این خودرو از نظر مشخصات فنی، شاخصه های ایمنی و امکانات رفاهی، تا حد زیادی با مدل هائی همچون clubman مشترک است.

 



 پس از انتشار تیزر های بسیار از سدان کانسپت تویوتا، سرانجام تویوتا در نمایشگاه دیترویت پرده از راز خود برداشت و فیورا که قرار است نسل بعد کرولا باشد را رونمایی کرد......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

روز 24 دی خیابان انقلاب ، پژوهشکده فرهنگ ، هنر ومعماری پذیرای کانسپتی  بود ، که زایده ی

تفکر و خلاقیت جوانان ایرانی می باشد . در این مراسم که بزرگان عرصه ی طراحی صنعتی و سایر

هنرمندان حضور داشتند در ابتدا و پیش از شروع مراسم رونمایی حامیان اصلی پروژه به سخنرانی

پرداختند . که توجه شما را به بخشهایی از صحبت های این افراد جلب میکنم که خالی از لطف نیست...........

بیشتر درلینک زیر

endofcars.vcp.ir/130385-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C/573602-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C-100%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%C2%AB%D9%BE%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%C2%BB-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1.html



بازشدن درب های نمایشگاه دیترویت 2013 مصادف بود با تایید اولین جزئیات منتشر شده از محصول جدید مرسدس؛ خودرویی که به ضرب و زور می توان بی ام و سری1 را رقیب اصلی اش دانست؛ خودرویی که با داشتن ضریب درگ 0.23 نه تنها برای محصولات آتی مرسدس بنز بلکه برای تمام خودروهای جهان می تواند الگویی جدید برای رسیدن به تحولی بنیادی باشد . . .

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

کمپانی «ب ام و» اعلام کرد که از رودستر جدید خود که به احتمال زیاد z2 نام خواهد داشت در آینده ای نزدیک رونمائی می کند. این خودرو برای اولین بار در سال 2006 میلادی معرفی شده بود و از نظر ساختار، می توان آن را به چیزی بین سری 3 و سری 1 کمپانی توصیف کرد.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، برای این خودرو که رقیب اصلی مدل هائی همچون آلفارومئو «اسپایدر» به بازار می آید یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر در نظر گرفته شده، که بسته به مدل بین 170 تا 300 اسب بخار قدرت دارند. نزدیک ترین زمان به بازار آمدن این رودستر سال 2015 خواهد بود.



 تصاویر نسخه جدید دوج دارت srt چند روز قبل از رونمائی در نمایشگاه اتومبیل «دیترویت» در وب سایت های اینترنتی منتشر شد تا هواداران را خوشحال و مسئولین کمپانی را شوکه کند! 
به گزارش وب سایت مجله ماشین، آنچه از تصاویر منتشر شده این خودرو درباره طراحی ظاهری اش پیداست، بازنگری در طراحی سپر، جلوپنجره، چراغهای جلو، درپوش موتور و ورودی های هوای روی آن را شامل می شود. برای اطلاع از مشخصات فنی و فهرست امکانات این خودروی زیبا باید تا 25 دی ماه و آغاز به کار نمایشگاه دیترویت منتظر ماند. این اطلاعات متعاقبا اعلام خواهند شد.



 

 نمایشگاه اتومبیل «دیترویت» از 14 ژانویه 2013 برابر با دوشنبه 25 دی ماه 1391 آغاز به کار می کند و تا 27 همان ماه، برابر با یکشنبه 27 بهمن ماه 1391 ادامه خواهد داشت. ما نیز سعی میکنیم اتفاقات، رویدادها، مشخصات فنی خودروهائی که در این نمایشگاه رونمائی می شوند و ... را، همانند آنچه برای نمایشگاه اتومبیل «لس آنجلس» انجام شد به بهترین شکل ممکن و از طریق وب سایت «مجله ماشین»، به اطلاع شما مخاطبین فهیم و عزیز برسانیم. انشاالله.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، فهرست برخی از معتبرترین خودروهائی که قرار است در این نمایشگاه رونمائی شوند به شرح ذیل است:
آکورا mdx 2014، نسل جدید آئودی r8 و آئودی rs 5 کانورتیبل، نسل جدید ب ام و سری 3 کوپه، نسل جدید ب ام و سری 6 گرن کوپه، کادیلاک elr 2014، مدل جدید شورلت ولت، نسل هفتم شورلت کوروت موسوم به c7 که تصویر آن را مشاهده می کنید (به عقیده بسیاری گل سرسبد این نمایشگاه خواهد بود)، فورد f-150 2015 که یک مدل مفهومی است، ون ترانزیت کانکت، نسل جدید هوندا cr-v، نسل جدید هیوندای سدان، نسل جدید اینفینیتی q50 و q70، نسل جدید جیپ گرندچروکی، نسل جدید لکسس is سدان، نسل جدید لینکلن mkc، نسل جدید مرسدس بنز cla، نسل جدید مرسدس بنز cls، نسل جدید مرسدس بنز e کلاس، نسل جدید نیسان versa، نسل جدید تویوتا کرولا، خودروی مفهومی جدید تویوتا موسوم به furia، نسل جدید سایون fr-s، نسل جدید فولکس واگن پاسات، خودروی مفهومی جدید فولکس واگن، و ده ها خودروی دیگر.



دو شنبه 23 / 10 / 1391برچسب:تویوتا,تویوتا جی تی 86,GT86,zanane,woman,زنانه,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 

تویوتا با یک جراحی سنگین GT86 را به خودرویی محبوب البته برای خانم ها تبدیل کرد .....

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 بازهم انتشار غیر رسمی یک کاتالوگ باعث فاش شدن تصاویر مدل آینده تویوتا شد و اینبار کرولا. این عکس ها که از یک کاتالوگ ژاپنی اسکن شده اند، در صورت حقیقت، یک فیس لیفت را نشان می دهند و نه یک تغییر بنیادی و انقلابی در کرولای جدید که بیشتر با سلیقه اروپایی در حال بازطراحی است....

بیشتر در ادامه مطلب




ادامه مطلب ...


 بلاخره بعد از مدتها، سایپا تصمیم گرفت یک وانت سبک را برای رقابت و شاید جانشینی وانت پیکان روانه بازار کند. آن هم از خاندان بزرگ پراید و البته نوع ارتقا یافته آن بنام X100......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


  مجله ماشین- اولین تصاویر از مدل 2008 پژو که یک اتومبیل کراس اوور کوچک (b-segment) می باشد و قرار است با نیسان جوک و اپل موکا رقابت کند، منتشر شد. احتمالاً این اتومبیل بر اساس پلتفرم 208 ساخته می شود.

   گفتنی است این مدل از طیف موتورهای 208 و یا یک موتور جدید 1.2 لیتری توربو به قدرت 110 اسب بخار بهره خواهد برد؛ پژو زمان معرفی رسمی این مدل را موتور شوی ژنو امسال اعلام کرده است.



 

مجله ماشین- کادیلاک قرار است مدل elr خود را که یک کوپه ی دو در لوکس الکتریکی با دامنه ی حرکتی گسترده است در نمایشگاه naias دیترویت در ماه ژانویه رونمایی کند که طرح نیمرخ منتشر شده از آن را قبل از نمایشگاه می بینید. همانطور که از تصویر پیداست elr همان نسخه ی تولیدی مدل کانسپت converj است که در نمایشگاه سال 2009 معرفی شد.
elr از سیستم رانشی الکتریکی voltec که مشابه سیستم به کار برده شده در شورولت volt است با یک باتری لیتیوم-یون t شکل، یک موتور الکتریکی و یک موتور چهار سیلندر بهره خواهد برد.
هیچگونه اطلاعاتی از پلتفرم delta ii جنرال موتورز که برای این اتوموبیل در نظر گرفته شده، منتشر نشده است اما مشخصات converj با دامنه ی حرکتی تمام الکتریکی 64 km با حداکثر سرعت 168 km/h و زمان شارژ 3 ساعت می تواند شاخص مناسبی برای elr باشد.تولید elr برای آخر سال 2013 در سایت detroit-hamtramck جنرال موتورز برنامه ریزی شده است. elr اولین اتومبیل دو در تولیدی در این کارخانه پس از eldorado 1999 است.

 



ادامه مطلب ...


 

قای نیلی صاحب آژانس املاک در شمال‌غربی لندن است. آدمی بسیار خوش‌ رو و خوش‌صحبت. از او خواستم از خودش و مهاجرتش به لندن بگوید. می‌خواستم ببینم آیا قضیه این تاکسی نارنجی احتمالا ربطی به شغل قبلی‌اش در ایران دارد: “من بچه شمیرانات تهران هستم و .......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 / 10 / 1391برچسب:آلفا رومئو,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 آلفا رومئو تولید مدل جدیدی را در سال آینده وعده داده است، گرچه این سازنده نام این اتومبیل را دقیقاً ذکر نکرده اما به نظر می‌رسد که....

بیشتر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


 

خودروساز ژاپنی اینفینیتی تیزری جدید از سدان خود که Q50 نام دارد قبل از رونمایی رسمی آن در نمایشگاه دیترویت،منتشر کرد. Q50 نخستین مدل اینفینیتی بر اساس طرح جدید نام گذاری این خودروساز است..........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

مجله ماشین – صنعت خودروسازی ژاپن، چند سالی است به طور جدی به تولید اتومبیل های مفهومی، و یا معرفی مدل های تیونینگ شده خودروهای خود مشغول است. به تازگی کمپانی تیونینگ grmn ژاپن، جزئیاتی را درباره مدل  مفهومی و جذاب fr concept platinum که بر پایه سایون fr-s بنا شده است منتشر، و اعلام کرد که......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

«مجله ماشین» - تولید خودروی جی-پنچ ( (j5در مجموعه ارگ جدید بم از سوی شرکت کرمان خودرو و گروه جی ای سی (jac gruop) با حضور مسئولان دو شرکت به طور رسمی آغاز شد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین» به نقل از روابط عمومی شرکت کرمان خودرو به منظور متنوع سازی سبد محصولات، روز گذشته خط تولید خودرو j5   را با مورد بهره برداری قرار داد.......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

مدیر برنامه‌ریزی و استراتژی ایران خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار ما از ورود مدل هاچ بک رانا به بازار تا سال آینده خبر داد. حمیدرضا تقوی‌نژاد در این رابطه می‌گوید: با توجه به اینکه برند رانا متعلق به شرکت ایران خودرو است؛ بنابراین می‌توانیم هر تغییری را که می‌خواهیم بر آن اعمال کنیم؛ درهمين راستا مدل هاچ بک این خودرو را تا سال آینده به بازار ارائه خواهیم کرد.........

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


در پایان سال 2012 تصاویربرترین تولیدات غول های خودروسازی دنیا منتشرشد........ 

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 / 10 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

بالاخره اولین تصاویر از سری 2 کوپه منتشر شد،این خودرو در سال 2014 جایگزین سری 1 خواهد شد،این در حالی است که سری4 تازه معرفی شده هم جایگزین سری 3 کوپه و کروکی خواهد شد......

بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


هنوز یک ماه تا نمایشگاه دیترویت و موعد رونمایی از سدان کلاس A مرسدس بنز که با نام CLA شناخته می شود باقی مانده، که تصاویر مرتبط با این ماشین منتشر می شوند. ما مطمئن نیستیم که این تصاویر دقیقا تصاویر رسمی مرتبط با CLA بنز باشند و ممکن است تنها رندرهایی بر اساس مشخصات نهایی خودروی مذبور باشند.......

بیشتر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 / 10 / 1391برچسب:فورد,سی مکس,تویوتا,پریوس, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

همان طور که می‌دانید طی چندین سال گذشته تویوتا پریوس بهترین و بی رقیب‌ترین خودرو هیبریدی جهان بود و به گونه ای گل سرسبد تمام هیبریدی‌ها هم به شمار می‌رفت.اما خودروسازان برجسته دست از تلاش خود بر نداشتند اگر چه بسیاری از آن‌ها شکست خوردند اما خودروسازی مانند فورد که با تمام نیرو و توانش به مقابله با این خودرو رفت چطور؟......... 

بیشتر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 361
بازدید دیروز : 823
بازدید هفته : 361
بازدید ماه : 18924
بازدید کل : 481748
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2