سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت جدید محصولات شرکت کرمان موتور را ابلاغ کرد. قیمت جدید محصولات این شرکت به شرح زیر تعیین شده است:

1- لیفان 520i معادل 18 میلیون و 170 هزار تومان

2- لیفان 620 با موتور 1600 سی‌سی 24 میلیون و 165 هزار و 755 تومان

3- لیفان 620 با موتور 1800 سی‌سی 37 میلیون و 200 هزار تومان

4- جک کلاس a (توجوی) هاچ بک 27 میلیون و 600 هزار تومان

5- جک کلاس a (توجوی) صندوق دار 28 میلیون و 800 هزار تومان



متخصصین تیونینگ شرکت eas کالیفرنیا اولین تصاویر و جزئیات سدان ب ام و e90 m3 ارتقا یافته را منتشر کردند.
اگر چه نام کامل این شرکت european auto source می باشد ولی دفتر مرکزی آن در ایالت کالیفرنیای آمریکا قرار دارد و این یعنی اولین نسخه ب ام و m90m3 ارتقا یافته وارد بازار ایالات متحده می شود.
طبق اعلام eas سدان قدرتمند فوق دارای بدنه ای زرد می باشد و همه قسمت های آن به صورت دستی و مجزا رنگ شده اند.
بر روی بدنه این خودرو باله های اسپرت و قاب آینه های کناری تماما از الیاف کربنی ساخته شده اند.
همچنین سقف e90 m3 ،اسپولیر عقبی و سپر جلوی آن نیز از جنس الیاف کربنی مستحکم و سبک کربنی می باشند.
بر روی موتور این خودرو سامانه سوپر شارژ ess tuning vt2 – 600 نصب شده و جنس اگزوز های آن از فلز تیتانیوم می باشد.
البته تغییراتی نظیر نصب صندلی های جدید و نمایشگرهای جدید میزان سوخت و درجه حرارت روغن بر روی طراحی داخلی کابین نیز صورت گرفته است.
با این حال هنوز جزئیات زیادی از این خودرو در دسترس نیست و اطلاعاتی درباره عملکرد موتور آن موجود نمی باشد.



فرصت را نباید از دست داد! درحالیکه کمتر از 3 ماه از معرفی رسمی CLS شوتینگ بریک بیشتر نمیگذرد، مهندسین برابوس دست به کار شدند تا شرکتشان نخستین تیونری باشد که به سراغ این خودرو می رود . . .

سپر جدید جلو به همراه LEDهای مخصوص روز و رکاب های جانبی و گلگیرها را خوب نگاه کنید چرا که می گویند جدید هستند! اسپویلر زیر سپر جلو نیز از پکیج AMG به عاریت گرفته شده و فقط مختص مدل های CLS 63 AMG است.

رینگ ها نیز از سه مدل P و Q و R مخصوص برابوس و با شش طرح مختلف قابل سفارش هستند که سایز آنها از 17×8.5 اینچ شروع و تا 20×10.5 اینچی ادامه دارند. مشتریان برای رینگ های 20 اینچی خودرویشان می توانند تایرهای کانتیننتال یا پیرلی و یا یوکوهاما را سفارش دهند که همگی آنها در جلو 255 میلیمتری و در عقب 295 میلیمتری هستند. کاهش ارتفاع 35 میلیمتری تعلیق که به لطف فنرهای اسپرت Bilstein بوجود آمده دیگر تغییر ظاهری این CLS خواهد بود.

حال به قسمت فنی می رسیم؛ برابوس برای مدل های CLS 250 CDI از کیت تقویتی خود به نام ECO PowerXtra D4 بهره گرفته که قدرت را با 31 واحد افزایش به 235 اسب بخار و گشتاور را نیز به 560 نیوتن متر رسانده است. برای مدل های CLS 350 CDI نیز از پکیج تقویتی Eco PowerXtra D6S استفاده شده که 308 اسب بخار قدرت و 690 نیوتن متر گشتاور دارد. طبق ادعای برابوس هر کدام از پکیج ها در حداکثر زمانی معادل 45 دقیقه قابل نصب خواهند بود.

برای مدل های CLS 500 نیز قدرت به 493 اسب بخار و گشتاور به 720 نیوتن متر رسیده تا این خودرو براحتی توانایی رسیدن به حداکثر سرعت 300 کیلومتر برساعت را داشته باشد. برای نسخه های CLS 63 AMG که پیشرانه ای 5.5 لیتری V8 دارند قدرت به 610 اسب بخار و گشتاور به حدود 1000 نیوتن متر افزایش یافته است. شتاب صفرتاصد این مدل 4.2 ثانیه و حداکثر سرعتش 320 کیلومتر برساعت است. برابوس همچنین برای این مدل از پکیج جدید سیستم اگزوز بهره گرفته که صدای تولیدی آن در دو حالت Coming Home و Sport قابل انتخاب است.

در کابین نیز از مواردی همچون پدال ها و پدال شیفترهای آلومینیومی، چرم های Mastik و آلکانترا به همراه تریم فیبرکربنی برای داشبورد و کنسول، استفاده از لوگوی Brabus و نهایتا صفحه کیلومتری جدید که نشانگر سرعت تا 340 یا 400 کیلومتر درجه بندی شده از جمله مهم ترین تغییرات خواهند بود.



سه شنبه 23 / 7 / 1391برچسب:پورشه,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 «مجله ماشین» – اولین خودروی خبرساز این هفته، نسخه ی کانورتیبل یکی از محبوب ترین ساخته های "فولکس واگن"، یعنی مدل beetle است، که قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر، در اتو شو لس آنجلس، به طور رسمی رونمائی شود. ساخت، معرفی، و عرضه ی چنین مدلی، بسیار مورد تحسین و توجه علاقه مندان، خبرنگاران، و نویسندگان خودروئی قرار گرفته است. 

این خبر، توسط وب سایت "مجله ماشین" نیز منتشر شد، که جهت مطالعه ی شرح آن، می توانید روی لینک زیرکلیک نمائید:
 
 
دومین خودروی خبرساز این هفته، سوبارو wrx بود، که عکس هایش هنگام تست، توسط عکاس مجله ی autoweek شکار شد، و به سرعت روی دیگر وب سایت های مرتبط بارگذاری شد. از آنجائی که مسئولین کمپانی "سوبارو"، در مورد این خودروی دو درب تا کنون هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده اند، حدس و گمانه زنی ها درباره ی چگونه بودن این خودرو، آغاز شده، و با قوت ادامه دارد! 
سومین خودروی خبرساز این هفته، نسل هفتم فولکس واگن "گلف" بود، که بخاطر زیبائی و محبوبیت ذاتی، در کنار بهینه سازی های همه جانبه که باعث افزایش جذابیت بصری، و کیفیت رانندگی آن شده است، مورد توجه کارشناسان قرار گرفت، و تحسین آنها را بر انگیخت. نسل جدید "گلف"، از یک پیشرانه ی 1.4 لیتری، با 138 اسب بخار قدرت، و 250 نیوتن متر گشتاور، به عنوان تامین کننده ی قوای محرکه، بهره می گیرد.
و اما چهارمین خودروی خبرساز این هفته، فورد gt40 1969 بود، که با قیمت 11 میلیون دلار، در حراج سالیانه ی rm's monterey، به فروش رسید، تا پس از 43 سال، کانون توجهات قرار بگیرد.
شخصیت خبرساز این هفته، قهرمان 7 دوره مسابقات فرمول وان، "مایکل شوماخر" بود، که با اعلام بازنشست کردن خود، پس از اتمام این سری از مسابقات، توجه علاقه مندان، خبرنگاران و نویسندگان دنیای خودرو را، به خود جلب کرد. گفتنی است، "شوماخر"، 6 سال پیش نیز اعلام بازنشستگی کرده بود، اما ظاهرا این بار قضیه جدی است، و وی از تصمیم خود منصرف نخواهد شد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، گرد هم آئی 3 دستگاه فورد موستانگ boss 302، شامل مدل های دهه ی 60، 70، و سال 2013، در muskegon-area car show، و خلق لحظات و تصاویر فراموش نشدنی پیش چشم بازدید کنندگان، آغاز شمارش معکوس برای بازگشائی نمایشگاه های اتومبیل "دیترویت" و "لس آنجلس"، ثبت زمان پورشه ی 918 اسپایدر در پیست "نوربرگرینگ" آلمان (7 دقیقه و 14 ثانیه)، و کاهش قیمت نسل جدید رنج روور "ایوک"، از دیگر خبرهای مهم خودروئی این هفته به شمار می روند.
برای مطالعه ی آخرین قسمت این خبر، می توانید روی لینک زیر کلیک نمائید:
 


 شرکت dmc از اجرای برنامه تیونینگ جدیدی برای ارتقای طراحی و قدرت ابر خودروی گرند توریسموی کروک خبر داد. کارشناسان تیونینگ خودرو در شرکت dmc برنامه ارتقایی جدیدی را برای گرن توریسموی کروک در پیش گرفتند و از ارائه بسته ای جدید برای تقویت این خودرو خبر دادند.

طبق گفته کارشناسان این شرکت هم اکنون مازراتی گرن توریسموی کروک به یک پنل ،کاپوت،اسپویلر و سپر جدید مجهز شده است که همگی آن ها از جنس الیاف کربنی می باشند و علی رغم استحکام بسیار بالا وزن چندانی ندارد.
همچنین این ابر خودرو،به یک سامانه تعلیق اسپرت مجهز شده که در کنار تایرهای 255/30 r20 جلو و 305/20 r21 عقب قرار گرفته و ارتفاع آن 30 میلی متر کاهش یافته است.
مازراتی گرن توریسمو کروک ساخت dmc دارای یک موتور 4.7 لیتری v8 است که با قرار گرفتن در کنار یک سوپر شارژ حدود 150 اسب بخار قدرتمند تر از پیش شده و هم اکنون توان آن به 590 اسب بخارمی رسد و بیشینه گشتاور آن در دور موتور 5400 حدود 472 نیوتون متر می باشد،هنوز جزئیات قیمتی این خودرو اعلام نشده است.


دقیقاً دهه 30 میلادی بود که یک ژاپنی نو اندیش به نام کیچیرو تویودا، فکرها و طرح‌های فوق‌العاده ای در زمینهٔ خودرو داشت که مورد استقبال مردم قرار گرفت. پس از گذشت چند سال رویای کیچیرو تویودا به حقیقت پیوست، کارخانهٔ تویوتا وارد زمینهٔ صنعت خودرو شد. تا پیش از آن تویوتا تنها یک کارخانهٔ نساجی بود!

تویوتا در سال1937 میلادی تاسیس شد و هم اکنون با پیشرفت چشمگیرش در 170 کشور حضور دارد و بیش از 200 میلیون دستگاه خودرو تولید کرده است. رئیس شرکت تویوتا گفت: در این 75 سال با 300 هزار نفر کارمند، تنها هدف ما جلب رضایت مردم بوده است. دقیقاً راست می‌گوید، بیشتر مردم با شنیدن نام تویوتا اول از همه یاد مشتری مداری می‌افتند و بعد یاد کیفیت، هندلینگ خوب، نرمی و…

اما آیا هنوز تویوتا طرفدار دارد؟ بله، زیرا به تازگی موسسهٔ ”اینتر برند لیست” ارزشمندترین برندها را اعلام کرده است که تویوتا برای نهمین سال متوالی، به عنوان برترین برند خودروسازی معرفی شده است. تویوتا این رتبه را مدیون اعتبار خودش و تولید خودرو های سبز دانست.

 

لازم به ذکر است که مرسدس بنز و بی‌ام و به ترتیب یازدهم و دوازدهم شدند و دیگر خودروساز ژاپنی، هوندا در رتبهٔ شانزدهم قرار گرفت، فولکس معروف هم رتبهٔ 39 را کسب کرد، شایان ذکر است که سایر خودروسازانی که در بین ۱۰۰ برند برتر قرار گرفته‌اند عبارتند از فورد، آئودی، پورشه، کیا، فراری و هیوندای. در جدول کلی، کوکاکولا در جایگاه اول و شرکت اپل در جایگاه دوم قرار گرفت.
 
تویوتا تا چند سال پیش بزرگ‌ترین خودروساز دنیا بود اما به دلیل مشکلاتی، این رتبه را به جنرال موتورز واگذار کرد، باید ببینیم که دوباره می‌تواند جایگاه خود را پس بگیرد؟

 

 



 شرکت کره ای کیا موتورز به تازگی خودروی جدید سراتو 2013 را در نمایشگاه اتومبیل سانتیاگو 2012 رونمایی کرد.

طبق اعلام شرکت تولید کننده ، کیا سراتو با نام k3 در بازار داخلی شناخته می شود و نام آن در بازار آمریکا سدان فورت است. کیا سراتو 2013 دارای ظاهر جدیدی است و به نظر می رسد که کیا در ساخت آن از سبک طراحی هیوندای الهام گرفته است.
خودروی سراتوی جدید به چراغ های led جلو عقب ،تزئینات کرومی داخل و همین طور رینگ های پنج پره کرومی با کیفیت بالا مجهز شده است. همچنین در طراحی قسمت های داخلی سراتو 2013 تلاش شده از مواد کانلا باکیفیت و از آخرین فناوری روز استفاده شود.
کابین این خودرو فضای بیشتری نسبت به مدل پیشین دارد و شکل داشبورد آن تغییر کرده است هنوز جزئیات زیادی از این خودرو در دسترس نیست اما گفته می شود که مصرف سوخت آن در حدود 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است و مشابه هیوندای الانترا می باشد.
نسخه آمریکایی سراتو – که سدان کیا فورت 2014 نام دارد – ماه آینده و در نسخه های سدان،کوپه و هاچ بک وارد نمایشگاه لس آنجلس می شود.


پنج شنبه 20 / 7 / 1391برچسب:سوپر اسپرت, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 VDS GT 001 را می توان بعد از Gillet Vertigo، دومین سوپر اسپرت بلژیک دانست؛ خودرویی که توسط Raphael van der Straeten کسیکه سالیان زیادی با موستانگ FR500 GT3 مسابقه داده، به مرحله نهایی تولید رسیده است . . .

پیشرانه V8 این خودرو همچون Gillet Vertigo، از مازراتی قرض گرفته شده که با حجم 4.2 لیتر می تواند 480 اسب بخار قدرت داشته باشد که توسط گیربکس شش سرعته ترتیبی به محور عقب منتقل شود. اگرچه جزییات فنی این خودرو منتشر نشده اما می توان پیش بینی کرد که GT 001 به لطف استفاده گسترده از فیبرکربن در ساخت شاسی و بدنه که وزن خالص آن را به 990 کیلوگرم رسانده است، بسیار سریع باشد. قرارست نسخه مسابقه ای این خودرو با پسوند R نیز به تولید برسد. از GT 001 تنها 22 دستگاه تولید خواهد شد.



پنج شنبه 20 / 7 / 1391برچسب:رینگ, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

وقتی برای اولین بار خودرویی را دیده اید که بعد از توقف هنوز هم پره های رینگ هایش می چرخد، برای چند لحظه ای سازنده اش را به خاطر این ایده ناب تحسین نکردید؟ نــــــه؟! چنین رینگ های که میان حرفه ای ها به اسپین (Spin) یا فلوتر (Floater) معروف هستند، برای نخستین بار توسط کمپانی Davin Wheels در نمایشگاه SEMA معرفی شد که اتفاقا بازخورد بسیار خوبی هم داشت. چلنجری که در این کلیپ کوتاه مشاهده می کنید نیز رینگ های Davin از سری Onyx داشته که 26 اینچی فلوتر هستند؛ به نظر شما پرداخت 1600 دلار برای هرکدام از این رینگ ها ارزش دارد؟!

 

www.pedal.ir/دوج/رینگ-26-اینچ/مشاهدهویدئو در این لینک



پنج شنبه 20 / 7 / 1391برچسب:بنز,اس ال,بنز اس ال, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 کمپانی Fostla که کارش تیونینگ نیست! حوزه فعالیت او بیشتر در تغییرات ظاهری خودروهاست و علاقه اش به استفاده از رنگ های روکش هم حدواندازه ای ندارد . . . .

 
 
Gold Liquid نام این پروژه است که به خاطر رنگ متالیک مات بدنه بوده؛ خودرو موردنظر نیز مرسدس SL55 AMG مدل 2009 میلادی است. کیت بدنه متعلق به Prior Design است که شامل گلگیرهای عضلانی، رکاب ها و سپرهای جلو و عقب جدید می شود. رینگ های جلویی خودرو 10.5×20 و رینگ های عقب 12.5×20 اینچی هستند که به ترتیب با تایرهای 265 و 325 میلیمتری همراه شده انn.
.
به جز کاهش ارتفاع، تغییرات دیگری که توسط Fostla در این SL ایجاد شده عبارتند از: جلوپنجره، دیفیوزر و خروجی های اگزوز با رنگ مشکی براق، رینگ هایی به رنگ زرد با حاشیه های مشکی و نهایتا دودی شدن 5% شیشه ها و چراغ های جلو.
 
پکیج کامل این مرسدس بنز که پیشرانه 5.5 لیتری V8 دست کاری شده تا بتواند 548 اسب بخار قدرت داشته باشد (50 اسب بیشتر از مدل استاندارد) هم اکنون 30,000 یورو (حدود 38,500 دلار) قیمت دارد.

 



 کمیته قیمت‌گذاری خودرو در شرایطی سه‌شنبه گذشته افزایش قیمت محصولات دو شرکت ایران خودرو و سایپا را مصوب کرد که قیمت رانا نیز در جلسه کمیته مذکور تعیین شد. در این جلسه قیمت مصوب رانا 215 میلیون ریال تعیین شده است. حال به گفته مسوولان شرکت ایران خودرو با تعیین قیمت نهایی این خودرو، از 25 مهرماه، تحویل خودروهای ثبت‌نامی با برگزاری مراسمی آغاز خواهد شد.

اگرچه قرار بود از ابتداي ماه جاري تحويل رانا به مشتريان آغاز شود، اما به دليل نهايي نشدن قيمت، عرضه‌ اين خودرو تاكنون به تعويق افتاده بود. 
شرکت ايران‌خودرو در بهار امسال رانا را در دو مرحله با دريافت 10 ميليون تومان پيش‌فروش كرد و قرار بر این بود که مابقي قيمت آن نيز زمان تحويل خودرو از مشتريان، اخذ شود. به اين ترتيب با تعيين قيمت 21 ميليون و 500 هزار تومان، پيش‌خريداران با پرداخت 11 ميليون و 500 هزار تومان ديگر خودروي خود را تحويل خواهند گرفت. به گفته یک مقام آگاه در شرکت ایران‌خودرو قیمت مذکور نهایی است و شامل افزایش قیمت دوباره نخواهد شد.
در همین حین روز گذشته خبرگزاری مهر به نقل از یک منبع آگاه در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان یادآور شد که خودروهای رانایی که تا قبل از 12 مهرماه سال جاری پیش‌فروش شده اند، بايد با همان نرخ قبلی در اختیار متقاضیان قرار گرفته و تحویل آنان شوند.
پیش از این آخرین قیمت برای خودروی رانا (خردادماه) حدود 15 میلیون تومان اعلام شده بود.
وی همچنین با بیان اینکه سایپا، پارس خودرو و مدیران خودرو براساس مصوبه کمیته خودرو باید افزایش متوسط 18 درصدی را اعمال کرده و سقف 20 درصد را در قیمت‌گذاری خود رعایت کنند، تاکید کرده است که خودروهای پیش‌فروش شده این تولیدکنندگان نیز که تا قبل از 12 مهر ماه پیش فروش آنها قطعی شده است، باید با نرخ قبلی ارائه شوند و قیمت روز ملاک نیست.


 

مدت زمان زیادی است که چری درحال انجام تست های جاده ای برای عرضه لوکس ترین محصول خود در بازار چین است؛ محصولی که از آن به عنوان « طراحی آلمانی ، تکنولوژی ژاپنی » یاد می شود . . .

 

Chery Qoros

 

اما داستان این خودرو به سال 2007 میلادی باز می گردد که طی آن چری زیرمجموعه جدید خود را با نام Chery Quantum در چین تاسیس کرد که البته در سال 2011 نام این کمپانی به Qoros Auto تغییر یافت. سرمایه تاسیس این شرکت ابتدا بصورت 55 به 45 میان دو شرکت چری و شرکت ILCO ؛ بزرگترین شرکت سهامی هولدینگ اسرائیل؛ تقسیم شد اما در سال 2009 این نسبت تبدیل به 50:50 شد و عملا مالکیت آن از دستان چری بیرون آمد.

بعد از معرفی سدان Qoros که هم اکنون با کد CF11 شناخته می شود، نسخه های هاچ بک (CF14)، ون (CF16) و شاسی بلند (CF1X) آن نیز تا قبل از 2018 راهی بازار خواهند شد. برای پیشرانه Qoros نیز فعلا به غیر از موتور 1.6 لیتری بنزینی، موتورهای 1.4 و 1.6 و 2.0 لیتری توربو دیزلی نیز درنظر گرفته شده است. این خودرو قرارست مارس 2013 و در نمایشگاه ژنو رسما رونمایی شود. چری نیز امیدوار است برند جدید Qoros Auto با تولید سالیانه 150 هزار دستگاه بتواند تا سال 2016 بیش از 40 درصد تولیدات Qoros را به بازرهای جهانی و علی الخصوص اروپای غربی صادر کند.

گفتنی است کلمه Qoros از حرف “Q” به عنوان Quality و همچنین کلمه یونانی “khoros” (یا Chorus در انگلیسی) گرفته شده است.



 

مدت زمان زیادی است که چری درحال انجام تست های جاده ای برای عرضه لوکس ترین محصول خود در بازار چین است؛ محصولی که از آن به عنوان « طراحی آلمانی ، تکنولوژی ژاپنی » یاد می شود . . .

 

Chery Qoros

 

اما داستان این خودرو به سال 2007 میلادی باز می گردد که طی آن چری زیرمجموعه جدید خود را با نام Chery Quantum در چین تاسیس کرد که البته در سال 2011 نام این کمپانی به Qoros Auto تغییر یافت. سرمایه تاسیس این شرکت ابتدا بصورت 55 به 45 میان دو شرکت چری و شرکت ILCO ؛ بزرگترین شرکت سهامی هولدینگ اسرائیل؛ تقسیم شد اما در سال 2009 این نسبت تبدیل به 50:50 شد و عملا مالکیت آن از دستان چری بیرون آمد.

بعد از معرفی سدان Qoros که هم اکنون با کد CF11 شناخته می شود، نسخه های هاچ بک (CF14)، ون (CF16) و شاسی بلند (CF1X) آن نیز تا قبل از 2018 راهی بازار خواهند شد. برای پیشرانه Qoros نیز فعلا به غیر از موتور 1.6 لیتری بنزینی، موتورهای 1.4 و 1.6 و 2.0 لیتری توربو دیزلی نیز درنظر گرفته شده است. این خودرو قرارست مارس 2013 و در نمایشگاه ژنو رسما رونمایی شود. چری نیز امیدوار است برند جدید Qoros Auto با تولید سالیانه 150 هزار دستگاه بتواند تا سال 2016 بیش از 40 درصد تولیدات Qoros را به بازرهای جهانی و علی الخصوص اروپای غربی صادر کند.

گفتنی است کلمه Qoros از حرف “Q” به عنوان Quality و همچنین کلمه یونانی “khoros” (یا Chorus در انگلیسی) گرفته شده است.



شنبه 18 / 7 / 1391برچسب:بنز, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani



به منظور ايجاد تنوع سبدسوخت در رانا، پروژه انطباق اين خودرو با خانواده موتور اي.اف در ايران خودرو آغاز شده كه در فاز نخست آن، موتور ئي. اف.7 پايه گاز سوز روي رانا نصب مي‌شود.
ميرجواد سليماني قائم‌مقام مديرعامل ايران خودرو در محصول و كيفيت، با بيان اين مطلب، گفت: براي انطباق موتور ئي. اف. 7 پايه گاز سوز روي رانا تغييراتي در اين خودرو و عمدتا در محفظه موتور آن ايجاد مي‌شود.
وي طراحي مجموعه‌هاي اگزوز، خنک کاري، ورودي هوا، سيستم سوخت رساني (گاز و بنزيني)، کولر، برق و الکترونيک را از جمله تغييرات رانا براي انطباق با موتور ئي. اف. 7 عنوان كرد و گفت: نمونه‌هاي قطعات جديد توليد شده و عمده آزمون‌هاي مرتبط با صحه‌گذاري و تاييد اين خودرو به اتمام رسيده است. سليماني از آغاز هر چه زودتر فعاليت‌هاي مربوط به صنعتي‌سازي اين محصول خبر داد و گفت: با برنامه ريزي به عمل آمده، زمان توليد انبوه اين محصول نيمه اول سال 92 خواهد بود. قائم مقام محصول و كيفيت افزود: در سند پورتفوليوي رانا، به منظور تامين نيازهاي بازار ايران و بازارهاي هدف صادراتي، طراحي و توسعه موتور ef4 سومين موتور از خانواده ef و نصب آن روي رانا در برنامه ايران خودرو قرار گرفته است.
وي مصرف سوخت پايين، قابليت دستيابي به استاندارد آلايندگي روز اروپا يورو 5 و بهره مندي از فناوري روز جهان را از ويژگي‌هاي اين موتور عنوان كرد و افزود: رانا با موتور ئي. اف. 4. قابليت صدور به بازارهاي اروپايي و آسيايي با استانداردهاي بالاي آلودگي و مصرف سوخت را خواهد داشت.سليماني از انجام تمامي فعاليت‌هاي طراحي و توسعه موتور ملي 1400 سي سي و انطباق آن بر روي رانا توسط مهندسان و کارشناسان گروه صنعتي ايران خودرو خبر داد و گفت: با اتمام كارهاي صحه گذاري و تطابق با استانداردهاي لازم، رانا با موتور 1400 سي سي نيز در نيمه دوم سال 92 به توليد خواهد رسيد.قائم مقام كيفيت و محصول ايران خودرو تجهيز رانا به موتور ديزل ملي را از ديگر اقدامات براي توسعه سبد سوختي اين خودرو عنوان و اظهار كرد: پس از اتمام طراحي، ساخت، انجام آزمون‌هاي دوام و توليد موتور ديزل ملي efd و عرضه سمند ديزلي به بازار، تجهيز رانا به موتور ديزل ملي efd نيز در آينده نزديک آغاز خواهد شد.وي افزود: نيازمندي‌هاي طراحي موتور ديزل ملي efd براي نصب روي هر دو پلت‌فرم رانا و سورن به طور مشترک در نظر گرفته شده و مراحل جانمايي موتور برروي رانا و آناليزهاي مهندسي در حال انجام است كه پس از آزمون‌هاي لازم، رانا با اين موتور نيز به بازار داخل و بازارهاي صادراتي عرضه مي‌شود.سليماني رانا با موتور ديزل را برخوردار از استاندارد آلايندگي يورو5 دانست و گفت: مصرف سوخت ترکيبي اين محصول حدود پنج ليتر در صد كيلومتر است.
قائم‌مقام محصول و كيفيت ايران خودرو يادآور شد: با توجه به پورتفوليوي محصول رانا در ايران خودرو، موتورهاي tu5، ef7 – cng ، ef4 و efd براي اين خودرو در نظر گرفته شده و فاز رانا با موتور tu5 به مرحله توليد انبوه رسيده است.



مرسدس بنز به علت مشکل فنی که می تواند منجر به آتش سوزی شود و در حین انجام آزمایش تصادف کشف شده حدود 432 دستگاه خودروی مرسدس کلاس sl را فراخوان کرد.
تمامی خودروهای مشمول طرح فراخوان بین نوزدهم دسامبر 2011 و 31 می 2012 تولید شده اند .
در تمامی این خودروها سامانه خنک کننده تهویه ممکن است در اثر ضربه ناشی از تصادف آسیب ببیند و باعث بروز آتش سوزی شود.
مرسدس – بنز اعلام کرده است که آزمایش ضربه فوق به منظور تکرار و شبیه سازی شرایط مختلف در تصادف های سنگین انجام می گیرد. در طی یکی از همین آزمایشات وجود یک ترک کوچک بر روی سامانه خنک کننده که می تواند باعث نشت و ایجاد آتش سوزی شود مشاهده شده است. در صورت بروز چنین نشتی، مایع داخل محفظه خنک کننده بر روی موتور ریخته و هنگام ضربه و یا حتی استارت مشتعل می شود.
مرسدس – بنز آمریکا وعده داده که تمامی خودروهای فوق را بدون دریافت هیچ هزینه ای تعمیر کرده و شلنگ داخل آن را تعویض می نماید.



متخصصین توینینگ abt sport line به تازگی جزئیات نسخه ارتقا یافته خودروی آئودی as3 جدید را اعلام نمودند.
as3 – که هم اکنون آخرین دستاورد abt sport line محسوب می شود – اوایل سال جاری نیز رونمایی شد اما تا همین روز گذشته هیچ جزئیاتی از آن منتشر نشده بود.
به گفته کارشناسان abt sport line ،خودروی as3 به یک جلو پنجره، اسپویلر ، باله های آیرودینامیک ،پخش کننده جریان هوا،اگزوز جدید و رینگ های آلیاژی 18 و 19 اینچی مجهز شده است.
این شرکت توینر در بیانیه ای گفت : اگر تنها یک خودرو با استانداردهای کامل یک محصول لوکس ، در بازار خودروهای کوچک وجود داشته باشد، آن خودروی آئودی as3 است و اگر هدف یافتن بهترین خودرو با طراحی و ظاهر اسپرت باشد بهترین نسخه abt as3 می باشد. آئودی as3 ارتقا یافته دارای یک موتور 1.4 لیتر tfsi است که قابلیت تولید 170 اسب بخار توان را دارد این خودرو با موتورهای 1.0 لیتر 280 اسب بخاری و 2.0 لیتر tdi 180 یا 210 اسب بخاری نیز عرضه می شود.



سه شنبه 16 / 7 / 1391برچسب:کیا,کارنز,کیا کارنز,,ون,سورنتو,2013, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani



«مجله ماشین» – تصاویر خودروی جدید کادیلاک، که با کد elr شناخته می شود، و قرار است برای سال 2014، آماده ی ورود به بازار شود، چندی پیش هنگام تست، شکار شد. کارشناسان امیدوارند اوایل سال 2013، از این خودروی 2+2، رونمائی شود.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، کادیلاک elr، در اصل نسخه ی جدید خودروی مفهومی converj است، که سال 2009، در نمایشگاه اتومبیل دیترویت به نمایش در آمد. این خودروی هیبریدی، در بخش فنی، وجوه تشابه بسیاری با شورلت ولت دارد، و قوای محرکه ی آن، توسط مجموعه ای از باطری های لیتیوم-یون t شکل، به همراه یک پیشرانه ی چهار سیلندر تامین خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات دقیق فنی خودروی مورد بحث، باید تا اوایل سال آینده صبر کرد.



در حالي كه قيمت‌هاي رسمي انواع محصولات "ام‌وي‌ام" در سامانه رسمي اطلاع‌رساني قيمت‌ها منتشر شده است، بررسي نرخ محصولات شركت مديران خودرو نشان‌دهنده وجود اختلاف هشت ميليون توماني محصولات اين شركت نسبت به قيمت‌هاي رسمي است.
اعضاي كميته قيمت‌گذاري خودرو در جلسه چهارشنبه بيست و پنجم مردادماه امسال با موضوع افزايش پنج درصدي قيمت انواع محصولات ام‌وي‌ام موافقت كردند.
پس از جلسه اين كميته، قيمت انواع محصولات ام‌وي‌ام با احتساب افزايش قيمت صورت گرفته توسط كارشناسان سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان محاسبه شده و با ذكر تاريخ و زمان تصويب افزايش قيمت‌ها (بيست و پنجم مردادماه) برروي سامانه رسمي اطلاع‌رساني قيمت‌ها (124) منتشر شده است.
در اين ميان شركت مديران خودرو حدود سه روز پيش (سيزدهم مهر) قيمت فروش انواع محصولات ام‌وي‌ام را برروي سايتش منتشر كرده كه بر اساس آن، قيمت‌هاي درج شده، نسبت به قيمت‌هاي رسمي افزايش نشان مي‌دهند؛ افزايش قيمتي كه در مواردي تا هشت ميليون تومان گران‌‌تر از قيمت‌هاي رسمي منتشر شده در سامانه رسمي اطلاع‌رساني قيمت‌هاست.
مدير شبكه نمايندگي‌هاي شركت مديران خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا درباره دليل افزايش قيمت اين محصولات نسبت به نرخ‌هاي رسمي اظهار كرد:‌ فكر مي‌كنم هفته گذشته مجوز افزايش قيمت محصولات ام‌وي‌ام را اخذ كرده‌ايم.
فرزاد صالحي در پاسخ به اينكه چرا اين قيمت‌ها با نرخ‌هاي درج شده برروي سامانه اطلاع‌رساني 124 متفاوت است، تصريح كرد: شايد قيمت‌هاي اين سايت را به روز نكرده‌اند اما قيمت‌هاي ما همان نرخ‌‌هاي رسمي است و بدون مجوز نمي‌توانيم قيمت‌هاي خود را افزايش دهيم.
در اين ميان اين سوال مطرح است كه آيا در حالي كه حدود يك ماه و نيم پيش قيمت رسمي انواع خودروهاي ام‌وي‌ام به طور رسمي افزايش يافته است، در اين فاصله زماني دوباره با افزايش قيمت اين محصولات موافقت شده است؟ آن هم در شرايطي كه پس از جلسه قبلي كميته قيمت‌گذاري خودرو (بيست و پنجم مردادماه) كه در آن با افزايش قيمت محصولات ام‌وي‌ام موافقت شد، اين كميته تنها يك جلسه برگزار كرده كه تاكنون خبري مبني بر بررسي موضوع افزايش قيمت محصولات شركت مديران خودرو در آن منتشر نشده است.
از سوي ديگر بر فرض موافقت سازمان‌هاي مسوول با افزايش مجدد قيمت‌هاي رسمي محصولات ام‌وي‌ام، تا زماني كه قيمت‌هاي جديد برروي سامانه رسمي اعلام قيمت‌ها (124) درج نشده باشد، توليدكنندگان حتي در صورت اخذ مجوز نيز مجاز به افزايش قيمت‌ها نيستند.
اين وضعيت در حالي است كه پيش از اين برخي از كارشناسان بر ضرورت افزايش نظارت سازمان‌هاي مسوول به ويژه سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان بر عملكرد خودروسازان براي ممانعت از بروز نوسان در قيمت خودروهاي داخلي تاكيد داشته و خواستار تشديد نظارت‌ها در اين حوزه شده بودند.

 



بعد از برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها، این سوال بارها مطرح شد که تکلیف خودروهای این اجلاس چه مي‌شود؟ این سوال در شرایطی قابل طرح بود که بیشتر خودروهای اجلاس مذكور از شرکت پارس خودرو تامین شده بود. ماکسیما، تینا و مگان در کنار بنزهای سفارشی در اجلاس غیرمتعهدها برای حمل و نقل سران به‌کار گرفته ‌شد.
بعد از برگزاری اجلاس یکی از دست‌اندرکاران صنعت خودرو در پاسخ به پيگيري‌هاي خبرنگار ما که از تعيين تکلیف نهایی این خودروها پرسش ‌کرد اظهار كرد: خودروهای متعلق به شرکت پارس خودرو تحویل نیروی انتظامی خواهد شد. خبر این دست اندرکار صنعت خودرو خیلی بیراه نبود؛ چرا که بعد از برگزاری اجلاس، حضور مگان‌های پلیس در خیابان‌ها و اتوبان‌هاي شهر پررنگ شد.
در همین حین خبرهایی مبنی بر مزایده گذاشتن این خودروها به گوش مي‌رسید، این در حالی است که به گفته برخی از دست‌اندرکاران اجلاس یاد شده، ظاهرا دولت مي‌خواهد خودروهای مذکور را در ناوگان تشریفات نگهداری کند. اما بشنوید از آخرین خبری که در مورد تکلیف نهایی این خودروها منتشر شده است. ظاهرا شرکت پارس خودرو مزایده‌ای برای فروش خودروهای اجلاس برگزار کرده و قصد دارد خودروهای مذکور را از طریق مزایده به فروش برساند.
شرکت پارس خودرو با فراهم کردن شرایط مساوی برای خریداران این خودروها، حتی شرکت کارکنان و خانواده های آنها در مزایده یاد شده را منع کرده است. هر چند به اعتقاد برخی از کارشناسان خودرو ورود این خودروها مي‌تواند تا حدودی به تعادل بازار کمک کند، اما شرکت پارس خودرو، خودروهای دست دوم دیگری همچون قشقایی، نیوپیکاپ و ال 90 را در لیست این مزایده در کنار خودروهای اجلاس قرار داده است.



سه شنبه 16 / 7 / 1391برچسب:لکسس,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

خودروی لکسس es مدل 2013 توانست به تازگی به همراه چند خودروی دیگر امتیاز بالای ایمنی iihs top safety pick را کسب نماید. خودروی جدید لکسوس es جدید ، در هر دو نسخه es350 ،es300h توانست به همراه خودروهای دیگری نظیر آکورا tl ،لینکلن mkz ،هیوندای آزارا،بیوک لاکراس در صدر فهرست ایمن 2012 iihs safety pick قرار بگیرد.
البته طبق آزمایشات انجام شده لکسوس 2013 es نتوانست به دلیل نتایج تقریبا ضعیفش در آزمایش ضربه عقب بهترین و ایمن ترین خودروی این فهرست باشد.
هم اکنون تویوتا آوالون رتبه نخست را در اختیار دارد. بایستی یادآوری کرد لکسس es مدل 2013 طی نمایشگاه سال جاری اتومبیل نیویورک رونمایی شد و بعد از آن در دو نسخه es350 ، es300h وارد بازارهای خارجی شد.
لکسس 2013 es350 دارای یک موتور 3.5 لیتری v6 به توان 268 اسب بخار گشتاور 248 پوند فوت است و به یک جعبه دنده خودکار شش سرعته مجهز می باشد.
نسخه es300h این خودرو دارای یک موتور 200 اسب بخاری پنج سیلندر آتکیسون به ظرفیت 2.5 لیتر است و طبق گزارش اداره حفظ محیط زیست آمریکا در هر صد کیلومتر مصرفی معادل 7.1 و 7.2 لیتر در شهر و جاده دارد.



 

بار دیگر مفتخریم که از یک ایرانی صاحبنام دیگر یاد کنیم ؛ کسی که در بین کارهایش مدل ارزانی دیده نمی شود, برای هر کسی نمی سازد و خاص بودن، بارزترین ویژگی محصولات این کمپانی است. کمپانی که امضایش، فیبر کربن است! پس در هرکجا خودرویی عجیب با ظاهری خاص و پر از قطعات فیبر کربنی دیدید، شک نکنید که ساخته ی کمپانی تیونینگ کوروش منصوری است.

 

کوروش منصوری متولد 1339 در چالوس، موسس کمپانی MANSORY میباشد . او در سال 1989 کمپانی  MPdesign را تاسیس کرد . شرکتی که قطعات تیونینگ دیگر شرکت‌های معتبر را تامین می‌کرد. اما این برای کوروش کافی نبود! او  تعریف دیگری از تیونینگ داشت. او می گوید شرکتهای مختلف تیونینگ قطعات مورد نیاز را از شرکتهای مختلف تهیه می کنند و روی خودروها سوار میکنند. اما منصوری قطعات مورد نیاز را طبق سلیقه مشتری خود تولید می کند و تنها قطعه ای که تولید نمی کند لاستیک است .

bugatti veyron linea vincero by mansory tuning

او سال 2004 اولین محصول کمپانی خود را رونمایی کرد؛ یک آستون مارتین DB9. درست یکسال پس از رونمایی اولین محصول رسمی برند Mansory، دومین فرزند باز هم از آستون‌مارتین متولد شد اما این‌ بار مدل Vanquish S با یک پوشش مشکی براق به همراه المان‌های زرد و طلایی، ترکیبی که می‌توان آن را سنت طراحی این شرکت خواند. منصوری پس از دریافت یک سفارش ویژه، نمونه سفید همین خودرو را نیز آماده کرد.

سال ۲۰۰۶ بود که برای اولین‌بار سراغ بنتلی رفت. مدل کانتیننتال GT. از دور چهره تهاجمی‌اش، تغییر ماهیت آن را نسبت به نمونه استاندارد نشان می‌داد. منصوری برای نخستین بار از کیت‌های تقویت پیشرانه استفاده کرد، حاصل کار خودرویی با ۵۶۰ اسب‌بخار قدرت شد.
سال ۲۰۰۶، سال پرکاری برای او بود. یک آستون‌مارتین ونتیج هشت سیلندر به اضافه دو بنتلی کانتیننتال GTC و Spur از کارخانه‌اش بیرون آمد. آستون را در دو مدل ساخت. یکی زرد و دیگری تمام مشکی. می‌گویند ایده معلوم بودن کالیپرهای ترمز از پشت رینگ با این خودرو آغاز شده است. او برای بنتلی‌های گفته شده برنامه ویژه‌ای ترتیب داد. فضای کابین آنها را تلفیقی از حس و حال کلاسیک و اسپرت در نظر گرفت.
به ۲۰۰۷ که می‌رسیم، مدل انحصاری با نام Le Mansory به چشم می‌خورد. او توانست مجوز نام‌گذاری این خودرو را با تلاش زیاد از آن خودش کند. این خودرو نیز همان بنتلی کانتیننتال GT بود که تا بن دندان آرایش شده بود. سرعت نهایی این خودرو ۳۳۰ کیلومتر در ساعت ثبت شده است
او اولین کسی بود که به سراق تیونینگ بوگاتی ویرون رفت , زیرا کسی تا بحال جرأت آن را نداشته که ادعا کند که میتواند این هیولای 1001 اسبی را وحشیتر کند ولی منصوری این کار را کرد و به نظر خود کوروش منصوری , این بهترین اثر خلق شده توسط کمپانی منصوری است.همچنین در تهران خودمان یک دستگاه پورشه پانامرا و یک پورشه کاین ساخته ی کمپانی منصوری تردد میکند. یکی از سیاست ها جالب منصوری این است که نام مشتریان و قیمت محصولاتش محفوظ است و این باعث شده تا هر نوع مشتری با هر سمت و پیشه ای را به سوی خود جلب کند !
از تیونینگهای دیگر او میتوان به benz SLS AMG , porsche panamera , grandtourismo اشاره کرد . همچنین در نمایشگاه 2012 ژنو کمپانی منصوری با ارائه ی لامبورگینی آونتادور عنوان بهترین تیونر را کسب کرد.
کوروش منصوری چندی پیش در آبان ماه 1390 برای سخنرانی در هفتمین همایش موتور های درون سوز به تهران آمد و بلافاصله تهران را به مقصد دوبی برای عرضه ی 4 محصول در نمایشگاه بین المللی دوبی ترک کرد. او همچنین در تلاش است که نمایندگی منصوری را در تهران بنا کند و با توجه به اینکه دو برادر آقای منصوری ساکن تهران هستند , بر آن می افزاید.

 

 



نمایشگاهی که 114 سال قدمت دارد . . . امسال از تاریخ 29 سپتامبر لغایت 14 اکتبر (هشتم الی سیزدهم شهریورماه 91) شاهد رویدادی تاریخی در زمینهٔ صنعت خودرو هستیم، رویدادی که خودروسازان تمام پیشرفت‌های خود را به نمایش می‌گذارند، در این نمایشگاه 35 شرکت خودروسازی شرکت می کنند و بیش از 80 خودرو را به طور رسمی رونمایی کردند، آئودی با رونمایی Crosslane Coupe، لکسس با رونمایی LF-CC Concept، مک لارن با رونمایی P1 Concept، مرسدس بنز با رونمایی sls و b کلاس الکتریکی، نیسان با رونمایی TeRRA، پورشه با رونمایی Sport Turismo Concept، اسمارت با رونمایی forstars Concept، سوزوکی با رونمایی S-Cross و پژو که بیشترین ماشین را رونمایی کرده با دو خودروی 2008 و Onyx Concept نام های خود را بر سر زبان ها انداختند و به تمام مردم جهان نشان دادند که خودروسازی یک دنیای بی انتها است و هیچ محدودیتی ندارد.

برای دستیابی به ویدئو ها و تصاویر به لینک زیر مراجعه کنید

www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3-2012/



پنج شنبه 13 / 7 / 1391برچسب:نمایشگاه,کلاسیک, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

اختصاصی پدال: جمعه سی یکم شهریورماه 91 جمعی از کلاسیک های پایتخت به میزبانی مجتمع آموزشی/نیکوکاری رعد و با همکاری کمیته کلاسیک فدراسیون اتوموبیلرانی به شهرک غرب آمدند تا از ساعت 11 صبح الی 22 شب پذیرای عموم بازدیدکنندگان باشند . . .

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

www.pedal.ir/بی-ام-و/نمایشگاه-خودروهای-کلاسیک-رعد/




پنج شنبه 13 / 7 / 1391برچسب:رنو,تندر,ال90,تندر90,2013,فیس لیفت, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

خوشبختانه بخت با داچیا یار بود چرا که قبل از عرضه فیس لیفت ایرانی تندر که احتمالا آبروی جهانی داچیا را با تهدید مواجه می کرد، توانست مدل های 2013 داچیا لوگان را معرفی کند تا اگر خدایی نکرده فیس لیفت تندر راهی برخی کشورهای خاص دیگر هم شد همه او را به عنوان نسل قبلی لوگان بشناسند نه یک مدل جدید!

بقیه مقاله و تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 12 / 7 / 1391برچسب:فولکس,گلف, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 12 / 7 / 1391برچسب:کیا,کارنز,کیا کارنز,,ون2013, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

بعد از حضور ناموفق کیا کارنز که در بسیاری از بازارهای اروپایی و همچنین آمریکا با نام کیا Rondo شناخته می شود، کیا این بار با یک طراحی کاملا متفاوت نسبت به گذشته آنرا در پاریس 2012 رونمایی کرد . . .

کارنز که طراحی آن بیش از هر زمان دیگری به کیا Ceed نزدیک شده، فاصله محوری بیشتری نسبت به سابق دارد اما طول و عرض و ارتفاع آن همچنان کوچکتر از گذشته است. کیا فعلا پیشرانه های اروپایی کارنز را معرفی کرده که یکی 1.6 لیتری 135 اسبی و دیگری 2.0 لیتری 177 اسب بخاری است که البته نمونه دیزلی آن قدرتی معادل 115 اسب بخار داشته و هر سه مدل نیز بصورت استاندارد با گیربکس شش سرعته دستی عرضه می شوند. هنوز از جزئیات بیشتر این خودرو خبری در دست نیست.



ادامه مطلب ...


 اولين تندر90ايران خودرو مجهز به گيربکس اتوماتيک ازخط توليد گذشت. 

مهندس محمد رضا معتمد معاون توليد تندر90 ايران خودرو درزمينه توليد تندر90 با گيربکس اتوماتيک گفت : توليد آزمايشي تندر90 دنده اتو ماتيک از هفته آخر شهريوماه سال جاري آغاز شده است . 
وي گفت : طبق برنامه ريزي ها قرار است تولید انبوه این خودرو از آذر ماه سال جاری آغاز شود. 
معتمد تصریح کرد : پس از تست بازار و اندازه گیری نیاز آن برنامه ریزی برای میزان تیراژ تولید تندر90 اتوماتیک صورت می پذیرد . وی درعین حال اظهارداشت : با توجه به موفقیت آمیز بودن تست های رانندگی تندر90 و اقبال بازار به مدل های اتوماتیک ، پیش بینی می شود که تولید سالیانه این خودرو ( تندردنده اتوماتیک ) به بیش از 15هزار دستگاه برسد. 
معاون تولید تندر90 ایران خودرو افزود : گيربکس اتومات جديد تندر هماني است که درروماني يرروي لو گان هاي عرضه شده قرار گرفته که به صورت کامل وارداتي و استاندارد است . 
معتمد مهمترين تفاوت بين تندر90 معمولي و دنده اتوماتيک را نمايش وضعيت دنده درقسمت نمايشگر جلو آمپر ، تغيير دسته دنده ، پوسته سپر رنگ شده عنوان کرد .


 قیمت سایپا ۱۱۱ (پراید هاچ‌بک) با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی در نمایندگی‌های سایپا به ۱۰ میلیون و ۶۴۲ هزار تومان رسید.

قیمت مصوب هر دستگاه سایپا 111 قبلاً 10 میلیون و 142 هزار تومان بود که حال با افزایش 500 هزار تومانی به 10 میلیون و 642 هزار تومان رسیده است.
نمایندگی‌های فروش محصولات سایپا دلیل این افزایش قیمت را نصب کیسه هوا بر روی سایپا 111 عنوان می‌کنند.
پیش از این، قیمت پراید معمولی (سایپا 131) نیز با افزایش 500 هزار تومانی همراه بود.



 «مجله ماشین» – کمپانی فورد، از ارائه ی یک خودروی جدید، که به منظور خدمت در ناوگان حمل و نقل پلیس ایالت میشیگان طراحی شده است، خبر داد.

قرار است این خودرو در مراسم سالانه ای که از طرف پلیس ایالت میشیگان برگزار می گردد، رونمائی شود. خودروئی که فورد برای ارائه در این مراسم در نظر گرفته است، نسل جدید مدل interceptor می باشد، که بر پایه ی مدل تاروس بنا شده، و از یک پیشرانه ی v6، با 305 اسب بخار قدرت ، و 379 نیوتن متر گشتاور، نیرو می گیرد. مصرف سوخت این خودروی دیفرانسیل عقب، در شهر و بزرگراه، به ترتیب معادل 15.7 و 11.3 لیتر، به ازای هر یکصد کیلومتر پیمایش اعلام شده است.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، دوج چارجر pursuit، و خودروی تمام چرخ متحرک شورلت، موسوم به caprice، از دیگر خودروهائی هستند، که در این مراسم رونمائی خواهند شد.




 



سه شنبه 9 / 7 / 1391برچسب:مکلارن,McLaren P1 Concept,mp4,mclaren,12c, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


بی.ام.دبلیو امسال در بیست و پنجمین سالگرد ارایه موتور های v12 است.
به گزارش «مجله ماشین» به نقل از عصر خودرو، این خودرو ساز برای نخستین بار در سال 1987این موتور را در مدل 750il ارایه کرد. حالا مدل 2013 بی.ام.دبلیو 760li v12 در سالگرد این خودرو به تعداد محدود ارایه خواهد شد .
این خودرو قرار است به تعداد محدود 15 خودرو اوایل سال آینده با قیمت 59.695 دلار عرضه شود.
موتور مدل تازه 6 لیتری v12 تویین توربو است که 535 اسب بخار قدرت دارد و در 4.5 ثانیه به 60 مایل در ساعت می رسد . فضای داخلی این خودرو نیزبا چرم و بسیار زیبا طراحی شده است .



«مجله ماشین» - در فاصله چند روز مانده تا آغاز نمايشگاه خودرو پاريس، مرسدس بنز آلمان آينده يكي از لوكس ترين مدل هاي خودرو در تاريخ را رونمايي كرد.
طرحي حجمي شكل و حجاري مانند كه زيبا شناسي 3 نام دارد و نشانه ای است از زبان طراحي مسئولين مرسدس بنز براي مدل هاي آينده كلاس s خودروهاي اين كمپاني. مدلي كه قرار است مانند هر چهار نسل قبلي بنز s class بيانگر برداشت اشتوتگارتي ها از فلسفه ديزاين خودرو باشد.



پنج شنبه 26 / 5 / 1391برچسب:مکلارن,mp4,mclaren,12c, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

بقیه تصاوی در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 26 / 5 / 1391برچسب:شولت,شورولت,کامارو,کــوپــو, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

کامارو COPO ساخته نشده تا لذت رانندگی با یکی از بهترین ماسل های دنیا را تجربه کنید چرا که شورولت با ساخت این مدل تنها یک هدف را نشانه گرفته: تصاحب رکوردهای درگ . . .

کامارو کوپو بعد از آنکه اواخر سال گذشته به عدد 9.0 ثانیه رسید، « چندی پیش » توانست یک چهارم مایل را در 8.88 ثانیه و با سرعت 230 کیلومتر برساعت طی کند تا به عنوان سریع ترین کاماروی تاریخ شورولت شناخته شود.

پیشرانه ایی که کامارو کوپو با آن به عدد 8.88 رسیده از نوع 5.3 لیتری V8 با سوپرشارژر 4.0 لیتری Whipple است. حال آنکه همین پیشرانه را می توان با سوپرشارژر 2.9 لیتری نیز سفارش داد. پیشرانه سوم شورولت برای این خودرو نیز 7.0 لیتری V8 با تنفس طبیعی است.

منبع:مجله پدال

بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


بقیه تصاویر در لینک زیر

www.machinemag.com/356-BenzC300.aspx

پیر صنعت خودروسازی دنیا هنوز هم از محبوب‏ترین‏هاست، برندی که همه روزه شاهد پیشرفت آن هستیم، مردم دوستش دارند و همه اقشار جامعه با آن می‏توانند ارتباط برقرار کنند و از مدل‏های کلاسیک آن تا مدرن، همه محبوب و پرطرفدار هستند. باید از مرسدس سی کلاس نام برد که یک سدان اسپرت است و جوانان از آن در کنار باتجربه‏ها، لذّت می‏برند. خودرویی اصیل برای همه آنان که می‏خواهند در خیابان و جاده از سواری اتومبیلشان لذت ببرند. این مدل...............................................
 لطفا ادامه این مطلب را در مجله ماشین 356 (شهریورماه1391) مطالعه فرمایید



    بقیه تصاویر در لینک زیر

www.machinemag.com/356-8-Silandrha.aspx

سه دهه پیش تعداد اندک و انگشت شماری از خودروهای لوکس 8 سیلندر به کشور وارد شده و با هزار بند و تبصره و مجوز خاص، پلاک می‏شدند. اما این روزها با به هم ریختگی بازار،قیمت‏گذاری خودرو و لغو اعطای ارز دولتی به وارد کنندگان، نمایندگی‏های فروش و نمایشگاه‏های کشور پرشده از محصولات لوکس 8 سیلندر و گویا روند رو به رشد واردات خودروهای لوکس، رابطه ای عکس با کم شدن قدرت اقتصادی خریداران دارد! امیدوارم شما نیز به ما خرده نگیرید که دراین وانفسای بد بازارمگر چند درصد مردم توان خرید چنین خودروهایی را دارندکه آنها را مورد مقایسه قرار می دهید! البته ما نیز با شما هم عقیده ایم اما در این گزارش ................................................
 لطفا ادامه این مطلب را در مجله ماشین 356 (شهریورماه1391) مطالعه فرمایید



بقیه تصاویر در لینک زیر

www.machinemag.com/356-Capra.aspx

شرکت خودروسازی «ژانگ ژینگ» در اواسط دهه ۹۰ فعالیت خود را شروع کرد و تاکنون موفق به طراحی و عرضه ۱۰ مدل خودرو شده که عمده آنها را پیکاپ‏ها و اس‏یووی‏ها تشکیل می‏دهند. ZXauto در بین خودرو سازان چینی پس از شرکت Great wall motors به عنوان دومین طراح بزرگ پیکاپ در این کشور شناخته می‏شود. معروف‏ترین محصولات این شرکت که نامی جهانی یافته‏ است، اس‏یووی Landmark و پیکاپ معروف این شرکت یعنی Grandtiger یا کاپرا است که به‏صورت وانت دو کابین تک و دو دیفرانسیل عرضه شده و در کشورمان نیز توسط گروه بهمن عرضه می‏شود. هرچند قبلاً این وانت دودیفرانسیل چینی توسط همکاران مورد آزمایش قرار گرفت، اما این‏بار نگارنده تجربه یکساله خود را در مورد استفاده طولانی مدت از چند دستگاه کاپرا در کوهستان‏های سرد و برفگیر آذربایجان شرقی و کویر مرکزی ایران بازگو می‏کند. وانت‏های دو کابین دو دیفرانسیل کاربرد زیادی................................................................
 لطفا ادامه این مطلب را در مجله ماشین 356 (شهریورماه1391) مطالعه فرمایید



بقیه تصاویر در لینک زیر

www.machinemag.com/356-Benz220.aspx

هنوز هم گنجینه‏هایی وجود دارند که ثابت می‏کنند ایران هم می‏تواند به لحاظ خودرو‏های کلاسیک در کشورهای جهان حرفی برای گفتن داشته باشد. تا امروز تعداد زیادی از اتومبیل‏های کلاسیک موجود در ایران در مجله ماشین معرفی شده‏اند که در میان آنها اتومبیل‏های زیبایی همچون جاگوار E-type، دتوماسو پانترا، فراری 308، پورشه 356، مدل‏های مختلف مرسدس SL و بسیاری دیگر دیده می‏شدند و لی درشماره356 قصد داریم به معرفی اتومبیلی بپردازیم که به لحاظ قدمت و ارزش در رده‏ای بسیار بالا و در رده نمایشگاه‏های معتبر جهانی قرار دارد........................
 لطفا ادامه این مطلب را در مجله ماشین 356 (شهریورماه1391) مطالعه فرمایید



مجله ماشین

خودروی میتسوبیشی لنسر 2.0 gt تحت فرآیند باز طراحی قرار گرفته و هم اکنون با قیمت پایه 125461.25 رینگت در مالزی عرضه می شود. شرکت ژاپنی میتسوبیشی اعلام کرد خودروی لنسر 2.0 gt دارای ظاهری جدید در قسمت جلو پنجره است و به چراغ های روز led ، دوربین پارک و صندلی های چرم ناپا اشاره کرد.
این خودروی ارتقا یافته از ژاپن وارد مالزی می شوند و تنها دارای سه رنگ قرمز متالیک ،میکا و سپید می باشند.
سامانه abs مجهز به ebd ،سامانه کمکی ترمز،کمربندهای ایمنی دفع کننده ضربه و دو کیسه هوا جز امکانات ایمنی نصب شده بر روی لنسر 2.0 gt ارتقا یافته می باشند.
لنسر 2.0 gt جدید دارای یک موتور 2.0 لیتری mivec ساخته شده از آلمینیوم به توان 150 اسب بخار است که در کنار یک جعبه دنده شش سرعته استپ اسپرت قرار گرفته است.



جمعه 25 / 5 / 1391برچسب:بنز,میباخ,می باخ, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

مجله ماشین

مرسدس بنز ایالات متحده اولین واحد محلی است که از پایان فروش محصولات می باخ خبر داده است.
اگر نگاهی به پایگاه اینتذنتی مرسدس – بنز ایالات متحده بیاندازید متوجه می شوید که در جلوی نام محصولات متعدد و جدید می باخ عبارت ( عدم ادامه فروش ) درج شده است.
گفتنی است از بعد از اعلام دیتر زچه – مدیر دایملر – در اواخر سال 2011 مبنی بر عدم جایگزینی این خودروها هیچ جزئیات جدیدی درباره آن ها منتشر نشده و حتی نشریات مختلف نیز به اخبار مربوط به آن نمی پردازند.
آقای زچه زمان مشخصی را برای توقف تولید محصولات می باخ اعلام نکرده است ولی هم اکنون کاملا واضح است که تولید خودروهای سری 57 و 62 این برند متوقف شده و نمایندگی های مرسدس – بنز ایالات متحده اولین مرجعی است که از آغاز تعلیق تولید این محصولات خبر داد .
متاسفانه هنوز اطلاعات روشنی از چگونگی ادامه کار می باخ در دسترس نیست ولی کارشناسان متعقدند که با ادامه روند فعلی این برند به پایان کارش نزدیک می شود.



جمعه 25 / 5 / 1391برچسب:Land Rover Range Rover, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جهت مشاهده بقیه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید

منبع:گذرموقت دات کام



ادامه مطلب ...


«مجله ماشین» – از کراس اوور جدید کمپانی سوزوکی، موسوم به s-cross، در موتور شو پاریس رونمائی خواهد شد. این کراس اوور جدید، به نوعی دنبال رو مدل دیگر کمپانیawd sx4 sportback خواهد بود. البته قابلیت های دینامیکی بالاتر، و طراحی زیباتری دارد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، هر چند هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این خودرو منتشر نشده است. اما کارشناسان اشتراک های زیادی بین آن و مدل sx4 پیش بینی میکنند. تا حدی که معتقدند، می توان از این کراس اوور کلاس c، به عنوان نسخه ی ارتقا یافته ی مدل sx4 نام برد. باید منتظر ماند و دید.



«مجله ماشین» - کمپانی میتسوبیشی، 261 دستگاه از مدل برقی i-miev را، جهت رفع مشکل سنسور کیسه ی هوا به نماینده گی ها فراخواند. به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، طبق اعلام مسئولین کمپانی، کیسه های هوای این مدل در هنگام تصادف، یا دیر باز می شوند، یا اینکه اصلا عمل نمی کنند. آنها دلیل این مشکل را، وجود یک مشکل نرم افزاری در واحد کنترل الکتریکی خودرو (ecu) اعلام کرده اند.



بقیه تصاویر در ادامه مطلب

اختصاصی «مجله ماشین» - پنجمین تور نیمه حرفه ای دلفان آفرود، با حضور 7 راننده حرفه ای و برگزیده تورهای گذشته، 29 و 30 تیر ماه 1391 برگزار شد.
رانندگان با 7 خودرو نیسان پاترول دودرب 6 سیلندر، دو عدد نیسان رونیز، تویوتا لندکروز fj40، تویوتا هایلوکس 2700، تویوتا لندکروز 100 و تویوتا لندکروز fj45v به سرگروهی حسین دلفان آذری، تیم شرکت کننده را تشکیل داده و دو خودروی fj cruiser و نیسان پاترول نیز به عنوان خودروهای میهمان در روز نخست سفر همراه گروه بودند.
تمامی خودروها به وینچ، لاستیک آفرود، سپرهای حرفه ای آفرود جلو و عقب خودرو، کیت های افزایش ارتفاع، اسنورکل(هواکش بغل)، سینی زیر، انواع جک های آفرودی، تسمه بکسل، بیل و ... مجهز بودند.
شایان توجه است، که تمامی تجهیزات این خودروها در کارگاه دلفان آفرود و به صورت کاملا استاندارد بر روی خودروها نصب شده است. این امر (نصب استاندارد قطعات) باعث شد تا آسیبی به هیچ یک از خودروها وارد نشود.



ادامه مطلب ...


آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 742
بازدید دیروز : 208
بازدید هفته : 1549
بازدید ماه : 18482
بازدید کل : 481306
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2